2.kapitola

111 8 0
                                    

Pohled Hawkse:
Tak jsem od sebe odstrčil. A honem rychle Běžel domů. Ale on mě pronásledoval. Zastavil jsem se A Řekl mu ať za mnou neleze.

Dabi = Proč?

Hawks = Mám hodně práce.

Dabi=.......

Pohled Hawkse:
Šel jsem domů ale měl jsem pocit že za mnou někdo chodí. Otočil jsem se jsem se a nikoho jsem tam neviděl. Nevím možná je to z těch nervů co mám. Otočil jsem se a pokračoval dál.

Dabiho pohled:
Jak se otočil tak jsem šel za strom. Jak se otočil tak jsem šel za ním dál. Už byl před barákem a vešel do něj. Počkal jsem tak cca 20 minut, a potom jsem zazvonil.

Pohled Hawkse:
Konečně jsem byl před barákem a vešel jsem domů. Lehnul jsem si na gauč a byl jsem tak unavený, a za 20 minut nikdo zazvonil. Byl jsem tak otrávený ale potom jsem se zvedl a šel jsem ke dveřím a byl tam Dabi.

Hawks= A..A.. Ahoj co tu děláš?

Dabi= Čau jdu na návštěvu ne.

Pohled Hawkse:
Aniž bych něco řekl tak on vešel dovnitř.

Hawks= Dáš si něco?

Dabi= J..jo kafe

Hawks= Dobře jdu ho udělat.

Pohled Hawkse:
Mezi tím co se dělalo kafe tak jsem upravoval záclony. Za mnou nikdo stál lekl jsem se strhl jsem záclonu a zamotali jsem se do záclony s Dabim.

Dabi= Co blbneš!?!!

Hawks=Dabi já tě zabiju nesnáším ty tvoje blbý vtipy!!.

~Skipe time~
Vymotali jsme se ze záclony. Dabi se ke mě přiblížil a přitáhl si mě k sobě.
A vášnivě mě políbil. Pak jsme se odtrhli od sebe.

Dabi= už Budu muset jít.

Hawks=D....dobře tak Ahoj

Dabi=Ahoj

Pohled Hawkse:
Co odešel zčervenal jsem jako rajče docela dost mě to překvapilo. Nemohl jsem usnout a myslel jsem na to celou noc.

Miluji tě? Dabi x Hawks [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat