ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ
-Ξερω πως θες να ειμαστε μαζι σε παρακαλω γινε το κοριτσι μου...
-Τι θα πουν οι φιλες μου; Ολες σε αντιπαθουν! Και εσυ ρε Χρηστο τους δινεις δικαιωματα!
-Θα αλλαξω το υποσχομαι! Απλα γινε δικη μου...
-Δεν ξερω...
-Ξερω πως με θες οσο σε θελω και εγω, παραδωσου στο παθος επιτελους!
-Το παθος οδηγει σε παραληρημα αν θες να ξες!
-Δεν με πειραζει να τρελαθω μαζι σου!
Καταλαβα πως δεν προκειται να με αφησει. Απλα αφησα ενα εικοσαρικο στο τραπεζι και εφυγα με γρηγορο βηματισμο απ'το μαγαζι. Οσο πιο μακρια τοσο το καλυτερο! Δεν αντεχω αλλο... Τις τελευταιες μερες εχω τρελαθει. Με διεκδικει. Με θελει δικη του. Τι θα πουν στο πανεπιστημιο; Τι θα πουν οι γονεις μου; Τι θα πουν οι φιλες μου; Πως γινεται ο player να ερωτευτει εμενα; Δεν ειμαι ασχημη, ομως δεν ειμαι για αυτον. Ποτε δεν θα γινω. Και παλι ομως προσπαθει να με κανει δικη του. Εχει φαει τοσες χυλοπιτες, ωστοσο δεν το βαζει κατω. Και αν ολα ειναι ενα ηλιθιο στοιχημα; Αποκλειεται ομως... Σιγα μην ασχολιοταν τοσο. Με αυτα και με αυτα εφτασα σπιτι μπηκα μεσα κλειδωσα και ετρεξα στο μπανιο για να σκεφτω στην μπανιερα.
ΤΩΡΑ
Καθομαι εδω και μιαμιση ωρα στη μπανιερα χωρις να μπορεσω να ξεκαθαρισω τις σκεψεις μου. Αποκλειεται να παρω καποια φιλη μου. Ολες θα μου πουν να του αρνηθώ, φυσικα. Και εχουν δικιο. Ομως βαρεθηκα να ειμαι το καλο κοριτσακι. Βαρεθηκα να υπακουω σε ολους. Ωστοσο πρεπει να πατησω ποδι σε αλλα θεματα. Μεχρι και την λογικη μου κοντεύω να χασω μαζι του! Θα τρελαθω! Βγαινω γρηγορα ωστοσο το μετανιωνω καθως το κρυο με χτυπαει αποτομα και ξαναμπαινω ωσπου βυθιζομαι σε ενα βαθυ υπνο...
~~~~~~~~
Γεια σας παιδια! Αυτο ειναι το πρωτο παρτ που εχω γραψει ποτε μου και ειναι πολυ μικρο, το ξερω αλλα ηθελα πρωτα να δω την γνωμη σας. Σαε παρακαλω να ειστε επιεικης καθως ειναι η πρωτη μου ιστορια! Σας ευχαριστω τοσο πολυ που διαβασατε! Θα βαζω καθε μερα, καθως δεν πιεζομαι τοσο πολυ απ'τις εξετασεις και μου ειναι ευκολο ωστοσο τα παρτ θα ειναι μικρα. Το καλοκαιρι ομως θα εχουν κανονικο μεγεθος. Αντιοο! :*
YOU ARE READING
Body Electric
RandomΗ ελξη μεταξυ τους ειναι θανατηφορα. Αυτος την διεκδικει με οποιονδηποτε τροπο. Αυτη ωστοσο ανενδωτη στο παθος που την καλει. Τι θα γινει οταν τελικα θα παραδωθει; Θα καταφερει να νιωσει το παθος ή θα χαθει αναμεσα στην λεπτη γραμμη γραμμη που χωριζ...