Saatim çalıyordu hızlı bir şekilde yataktan kalktım merdivenlerden aşağıya inerek banyoya koştum.kardeşimle yine kavga etmemek için saatimi erken ayarladım,ve'' başardım ilk ben geldim'' derken kardeşim benden önce davranmış tı.'' Bu gün okulun ilk günü haksızlık bu ya '' diye bağırdım. Annem geldi ''niye bağrışıyorsunuz ''dedi. Bu da sorumu anne ''banyoyu işgal etti'' diye bağırdım.Tam bir saat sonra kardeşim banyodan çıktı, hemen banyoya girdim ve bir oh çektim, rahat rahat bir duş aldım,saçlarımı şekillendirdim kapıyı açtığımda annemle babam beni ezip geçeceklerdi neyse ki ben aradan kaçıp merdivenlerden odama koştum. Dolabımı açtığımda ilk gözüme çarpan renkli
mini eteğim'di üstüme klasik beyaz bir gömlek giydim . Perdemi açıp havaya baktım. Hava son derece rüzgarlı ve yağmurluydu aşağıya inip annemden çizmelerimi rica ettim annem çizmelerimi getirdi, kahvaltı edip çizmeleri çekip aşağıya iniyordum üşümeye başladığımı anlayınca üzerimi yokladım üzerimde ceketim yoktu eve çıkıp montumu aldım ve annemin yanağına bir buse kondurup hızlıca merdivenlerden aşağıya iniyordum bir yandan da arkadaşım temmuzu arıyordum, he bu arada kendimi tanıtıyım adım beste 15 yaşında bir genç kızım kumral ve yeşil gözlüyüm.orta kiloluyum ankara'dan istanbul'a taşındık.nerede kalmıştık he bu arada karşıdan biri bana doğru hızlıca koşuyordu ve ''GÜM'' !!! çarpıştık ben yerden kalkmaya çalışıyordum .çarpıştığım kişinin erkek olduğunu anlayınca birazcık heyecanlandım ne de olsa kız duyguları işte yerden kalkmama yardım etti telefonum dağılmıştı elimden alıp birleştirdi ve bana geri verdi adın ne diye sordum ama hiç bir şey söylemedi yine koşarak gitti .
Telefonumu açtığımda temmuzun aradığını gördüm tekrar onu aradım bana cevap vermedi ne oldu şimdi buna neyse koşarak okulun yolunu tuttum okulun kapısından içeri girince bile lise hayatı güzel geliyordu.
Müdürün yanına gidip sınıfımı sordum bana ''9 c''sınıfımda olduğumu söyledi sınıfımı bulup herhangi bir sıraya oturdum.zil çaldı her kes sınıfta öğretmeni bekliyordu öğretmenle birlikte sınıfa bir kız geldi ismi Handan'dı zil çaldı.
eve dönmek üzere bir taksiye bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sandalı
Teen FictionBen 15 yaşında bir kız çocuğuyum ... normalde Ankara'da oturuyoruz ben liseye başlama sebebim olarak İzmir'e taşınıyoruz İstanbul'da özel Fener bahçe kolejine gidiyorum hayatımda çok değişiklikler olacak ama bu değişikliklere rağmen ben ayakta dura...