Assalamualaikum
Selamat membaca semua!Take the positive side okay!!
Simple introduction
Love Tulip🌷Seorang wanita sedang melihat hasil karyanya yang di sangkut bersama koleksi busananya.Hampir dua minggu dia bertungkus-lumus untuk menghasilkan busananya yang terkini.
Setiap bahagian busana itu dibuat dengan sentuhan yang sangat lembut dan teliti,menghasilkan busana yang begitu anggun dan menawan."Alhamdulillah,siap jugak,sampai tak tidur malam dibuatnya.Semoga diorang sukalah dengan rekaan ni".katanya.
Dia menyusun barang-barang yang berselerak di atas mejanya.Barang-barangnya disusun dengan sangat teratur seperti tuannya yang *perfectionist*."Mayrina!"panggil seorang wanita dengan nada suara yang agak kuat.
"Ya!,kenapa Laura?,terkejut saya"
Balas Mayrina."Baju tu dah siap ke?Nak tengok boleh?
Customer tu mesti suka kan?"bertubi-tubi soalan yang diajukan oleh Laura."Jap jap,satu-satu dulu,banyaknya soalan".
Laura hanya tersengih terus masuk ke dalam "syurga" Mayrina.
Mayrina ialah seorang designer yang terkenal dan setiap rekaannya pasti diminati ramai.Dia mempunyai syarikatnya yang tersendiri.Mayrina as known as trendsetter."Wow!cantiknya design awak yang ni Mayrina!Ala-ala fancy vibe gitu"...
"Awak tak payahlah puji lebih-lebih sangat Laura,awak pun tolong jugak,so ini pun hasil karya awak jugak"
"Awak ni Mayrina rendah diri sangatlah,padahal awak tu fashion designer yang famous,semua design awak jadi trend tau"
"Alhamdulillah"balas Mayrina singkat sambil senyum.
"Tuk,tuk,tuk".Pintu diketuk.Seseorang meminta izin untuk masuk.
"Masuk"ucap Mayrina.
Pintu dibuka,kelihatan seorang staf lelaki masuk ke dalam sambil membawa sebuah fail."Cik Mayrina,saya dah bawakan kontrak customer yang order baju ni,Cik Mayrina boleh ambil kontrak yang sudah saya failkan".
"Baik,terima kasih"kata Mayrina ringkas.
"So,awak tinggal tunjukkan design baju ni dan serahkan kontrak ni kat customer tu balik?"Tanya Laura penuh ingin tahu.
"Ya,jadi dioranh tak boleh suka hati cancel sebab dah ada kontrak ni"
"Ohhhh"
🌷
"1,2,3,okay one more 1,2,3,".
Suatu set studio yang sedang sibuk melakukan photoshoot untuk drama yang bakal disiarkan di kaca televisyen dan handphone."Okay,nice Karl,nice!Awak memang amazing celebrity!Guys korang boleh stop sampai sini,so photoshoot kita dah habis".ucap seorang lelaki.
"Humm"balas Karl dengan nada yang agak dingin.
"Karl,you busy tak malam ni,kalau you tak busy,kita dinner sama-sama nak tak?"Tanya seorang pelakon wanita dengan suara yang sengaja dilembutkan.
"Sorry,I penat,kalau you nak dinner,you dinner lah sendiri".
"Alaa,tapi Karl".
"Enough,I cakap tak nak so I tak nak,please"Balas Karl lalu berlalu pergi.
"Ishhh!Sombong!nasib baik handsome,kalau tak"ucap wanita itu sambil mengepalkan tangannya.
Karl terus pulang ke apartment nya yang sangat mewah.Design,kemudahan,yang cukup lengkap dan canggih.
Seorang lelaki berotot yang menampakkan kegagahannya duduk bersandar di atas kerusi lembutnya di balkoni.Merehatkan tubuhnya yang lelah setelah seharian bekerja."It's really a tiring day"keluhnya.
Karl membuka handphone yang berjenama I phone itu.Dia membelek setiap aplikasi handphone nya.
"What is this?"Tanya Karl pada sesuatu.....
🌷
YOU ARE READING
Insan Sebenar
ActionApabila Dua insan yang mempunyai pandangan tentang cinta yang berbeza.... Namun,perbezaan membina suatu persefahaman dalam kisah cinta mereka... "Kenapa aku perlukan kau?"Mayrina Almend 🤍 "Semua telah tertulis di dalam takdir"Karl Shahreen Ya,tiada...