שלום בני אנוש!
אז מכיוון שלא רציתי שכל הספר הזה יהיה רק של ציורים שלי, החלטתי לעשות היום פרק טיפה שונה. היום, אני אמליץ לכם על ערוצי יוטיוב טובים שמדברים על אומנות ועל ציור.
הערה: כל הערוצים שאני אדבר עליהם יהיו באנגלית, אז אם יש לכם.ן בעיה עם זה, אני אצור סרטון של ערוצי יוטיוב טובים העוסקים בציור בעברית (זה אולי יהיה יותר קשה למצוא אבל אני ממש אשתדל!)
הבה נתחיל!
Sam Does Art
אתם.ן בטח כבר ראיתם.ן לפחות פעם אחת את הציורים של סאם, בטיקטוק, באינסטגרם, אבל בעיקר בפינטרסט בקטגוריה של: "ציורים אסטתיים של בנות חמודות". אבל, לסאם יש גם ערוץ יוטיוב מצליח מאוד (מיליון עוקבים!) שבו הוא מדבר על ציורים, נותן טיפים לאומנות ובעיקר ממש מצחיק את כולנו. הסרטונים שלו מאוד מצחיקים, אבל גם מכילים הרבה מידע וטיפים מאוד חשובים לציור.
LavanderTowne
הערוץ של לבנדר בעיקר מתמקד בעיצוב דמות, אנימה וקומיקסים. היא מציירת בסגנון מאוד צבעוני ו"לא ראיליסטי" (לא מצאתי מילה אחרת לזה סורי). היא נותנת טיפים נהדרים, והסגנון ציור שלה בכללי מאוד יפה! מאוד מומלץ לעקוב ולראות את הסרטונים שלה!
TheStarfishface
הערוץ הזה בעיקר מתמקד בקומיקסים וטיפים ליצירת קומיקסים, אני אישית נעזר בערוץ שלה המון לקומיקסים המתוכננים שלי ;) יש לה גם קומיקס שקוראים לו Castoff שאני ממליץ עליו בחום!
Scott Christian Sava
הערוץ של סקוט בעיקר מתמקד בשורטים (סרטונים קצרים ביוטיוב) אבל הם ממש טובים ונהדרים! יש לו כל כך הרבה ניסיון באומנות והערוץ שלו פשוט נהדר! מומלץ בחום אם אתם.ן אוהבים שורטים.
isabella.drawsss
איזבלה היא אחת מהציירות עם הסגנון הכי ייחודי שראיתי ביוטיוב, והערוץ שלה פשוט נפלא. הערוץ הזה, גם הוא, מתמקד בעיקר בסרטונים קצרים, אך לפעמים עולים בו גם סרטונים ארוכים שגם הם, מאוד טובים. אם אתם.ן רוצים.ות קצת השראה לציורים שלכם.ן תראו קצת איזבלה, הציורים שלה נהדרים כמו הערוץ שלה!
אז זהו! אלו כל הערוצים שהצלחתי לחשוב עליהם, אם יש לכם.ן עוד ערוצי יוטיוב שאתם.ן מכירים.ות שעוסקים בציור, אתם.ן תמיד יכולים.ות לכתוב בתגובות למטה!
אז עד יום שני הבא,
צ'או!
YOU ARE READING
My Drawing Book ~מתעדכן
Randomספר הציורים הרנדומלי של יעלי✨✨ רוצים לראות את הציורים שלי? נהדר! בשביל זה יש ספר ציורים🍄📚🎨 ~פרקים חדשים בכל יום שני