0.0

432 18 35
                                    

Sınıfa girdiğimde etrafa baktım, herkes ders çalışıyordu. Bir dakika bugün sınav mı , vardı of tabi ya tarih sınavı vardı. Hemen kendi yerime yani Arda'nın yanına geçtim.

"Günaydın." dedim Arda'ya gülümseyerek.

"Günaydın, sınava çalıştın mı?" diye sordu Arda.

"Çalışamadım bugün sınav olduğunu unutmuşum." dedim hüzünle.

"İstersen çalıştırabilirim seni."

"Gerçekten mi? Çok iyi olur." dedim sevinç ile.

"Hem bende tekrar yapmış olurum."

Beraber çalışıyorduk ama benim kafama sabah sabah hiç bir şey girmiyordu.

"Off sabah sabah hiç bir şey girmiyor kafama ben kesin kaldım tarih sınavından kesin of."

Arda bir şey diyecekken zil çalmıştı.

"Neyse artık sağ ol yine de."

"Sen bilirsin."

Arkamdaki Eren ve Selin arkadaşlarıma döndüm.

"Kanka çalışabildin mi sınava?" diye sordu Eren.

"Ben çalışamadım dün misafirler vardı hem de unutmuşum işte."

"Ben çalıştım ama sanki hiç çalışmamış gibiyim."

Eren Arda'ya dönüp;
"Ben de ben de, Arda kankacım bir kopya verirsin artık."

"Kanka veririm vermesine de arkamı dönüp kopya vermek sıkıntı."

"Zaten dersimize giren hoca çok dikkatli değil ki oturuyor bizim sınav yapmamızı bekliyor arkana dönüp söylersin benden de Selin bakar."

Arda kafasını onaylar biçimde salladı.

"Olabilir aslında."

Ders zili çaldı hoca gelmişti.

"Evet arkadaşlar elimde iki tür kağıt var test ve yazılı kime ne gelirse onu yapmak zorunda eğer yanındaki arkasındaki kişi ile kağıdını değiştirirse o sıfır alır."

Arda bana dönüp fısıldadı.

"Defne?"

"Efendim."

"Yazılı gelirse bana ver testte sallayabilirsin."

"Ama hoca fark ederse."

Arda düşünüp;
"Yazılıya kendi ismini yazarsın ben yaparım sonra sen testte bilebildiğin soruları yapıp bana verirsin."

Tam cevap verecektim ki önüme hocanın kağıt koyması ile kağıda döndüm maalesef yazılı gelmişti hoca Arda'ya kağıdını vermişti diğerlerine dağıtırken bende ismimi yazmış sorularda gözümü gezdiriyordum yok yani birini bile mi bilemez insan Arda'ya baktığımda o da ismini yazmıştı hocaya göz atıp kağıdımı alıp kendi kağıdı ile değiştirdi bende sırıtıp teste baktım 5-10 dakika içinde arda kağıdımı bitirmiş ve bana vermişti kendi kağıdını da çözdükten sonra test ve yazılı cevaplarını başka bir kağıda yazdığını gördüm sanırım Eren ve Selin'e verecekti kağıdı ben de kalkıp kağıdı hocaya verdim. Hocanın hiç umurunda değildim zaten geri yerime oturduğumda Arda da kağıdını vermişti yazdığı kağıdı Eren'e uzattı.

''Üsttekiler senin cevabın alttakiler Selin'in cevabı bir iki soruyu yanlış yapın da hoca anlamasın.'' dedi Arda.

Eren ve Selin de kafasını salladı.

Herkes kağıdını verirken bende sıraya kafamı yaslamıştım teneffüs zili çaldığında hoca sınıftan çıktı.

"Kanka çok teşekkür ederim sen olmasan ne yaparız biz." dedi Eren.

Bilinen Anonim/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin