𝘀𝘆𝗻𝗽𝗼𝘀𝗶𝘀: 𝗻𝘀𝗳𝘄 𝗮𝗹𝗽𝗵𝗮𝗯𝗲𝘁 𝗵𝗲𝗮𝗱𝗰𝗮𝗻𝗻𝗼𝗻𝘀
𝗣𝗮𝗶𝗿𝗶𝗻𝗴:𝗕𝗶𝗹𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿 𝗖𝗵𝗮𝗿𝗮𝘁𝗲𝗿'𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗴𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗼𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲
𝘄𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴:𝗦𝗺𝘂𝘁 𝘀𝗲𝘅𝘂𝗮𝗹 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗰𝘂𝗿𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗗𝗼𝗻𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗱 𝗶𝗳 𝗨𝗻𝗰𝗼𝗺𝗳𝘆
𝗔=𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲(𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗛𝗲'𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗲𝘅)
𝗕𝗶𝗹𝗹'𝘀 𝗮 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗔𝗳𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗣𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝗔𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗻𝘁𝘀 𝗧𝗼𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗼𝗸 𝗦𝗼 𝗶 𝗧𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗯𝗶𝗹𝗹 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝟭𝟬𝟬 𝗣𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘁 𝗧𝗮𝗸𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗲𝘅 𝗛𝗲'𝗹𝗹 𝗯𝗿𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝘁𝗲𝗿 𝗚𝗶𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮 𝗯𝗮𝘁𝗵𝗕=𝗕𝗼𝗱𝘆 𝗽𝗮𝗿𝘁(𝗛𝗶𝘀 𝗳𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗽𝗮𝗿𝘁 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿'𝘀)
𝗛𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗹𝘆 𝗕𝗶𝗹𝗹 𝗶𝘀 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗻 𝗔𝘀𝘀 𝗴𝘂𝘆 𝗢𝗿 𝗮 𝗯𝗼𝗼𝗯 𝗴𝘂𝘆 𝗚𝗼𝗲𝘀 𝗰𝗿𝗮𝘇𝘆 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗲𝗮𝗿 𝗧𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗰𝗹𝗼𝘁𝗵𝗲𝘀𝗖=𝗖𝘂𝗺(𝗔𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗮𝗹𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗰𝘂𝗺)
𝗜 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗲 𝗪𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝗖𝗮𝗿𝗲 𝗪𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗵𝗲 𝗖𝘂𝗺'𝘀 𝗮𝘀 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗴𝗲𝘁'𝘀 𝘁𝗼𝗼 𝗰𝘂𝗺 𝗛𝗲 𝘁𝗼𝘁𝘁𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗮 𝗠𝗲𝘀𝘀𝗗=𝗗*𝗰𝗸 𝘀𝗶𝘇𝗲( 𝗘𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗼 𝘀𝗶𝘇𝗲 𝗗𝗼𝗲𝘀𝗻𝘁 𝗺𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿 😚)
𝗜 𝗢𝗯𝘃𝗶𝗼𝘀𝗹𝘆 𝗗𝗼𝗻𝘁 𝗔𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗛𝗼𝘄 𝗯𝗶𝗴 𝗜𝘁 𝗶𝘀 𝗯𝘂𝘁 𝗶'𝗹𝗹 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀 𝗔𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝟲 𝗜𝗻𝗰𝗵𝗲𝘀 𝟳 𝗢𝗿 𝟵𝗘=𝗘𝗽𝗲𝗿𝗶𝗲𝗻𝗰𝗲(𝗛𝗼𝘄 𝗲𝗽𝗲𝗿𝗶𝗲𝗻𝗰𝗲𝗱 𝗶𝘀 𝗵𝗲)
𝗜𝘁 𝗱𝗲𝗽𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗼𝗻 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗱𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗶𝗺 𝗜𝗳 𝘆𝗮'𝗹𝗹 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗗𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗜𝗻 𝟮𝟬𝟬𝟱 𝗢𝗿 𝟮𝟬𝟬𝟰 𝗛𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗯 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗠𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘂𝘁𝗙=𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻 (𝗬𝗼𝘂 𝗴𝗲𝘁 𝗶𝘁)
𝗜 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝗮𝘆 𝗛𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲𝘀 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗶𝗱𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝗼𝗿 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗼𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗮𝗰𝗸𝗚=𝗚𝗼𝗼𝗳𝘆(𝗛𝗼𝘄 𝘀𝗲𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗶𝘀 𝗵𝗲)
𝗺𝗮𝘆 𝗰𝗵𝘂𝗰𝗸𝗹𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲𝗵=𝗵𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵(𝗛𝗼𝘄 𝗵𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵𝘆 𝗶𝘀 𝗵𝗲)
𝗣𝗿𝗲𝘁𝘁𝘆 𝗵𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵𝘆𝗶=𝗜𝗻𝘁𝗶𝗺𝗮𝗰𝘆 (𝗛𝗼𝘄 𝗶𝗻𝘁𝗮𝗺𝗶𝗻𝘁 𝗶𝘀 𝗵𝗲)
𝗩𝗲𝗿𝘆 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿 𝗳𝗹𝗶𝗿𝘁𝗹𝘆𝗝=𝗝𝗲𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳𝗳(𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗵𝗲 𝗱𝗼 𝗶𝘁)
𝗜𝗳 𝗵𝗲'𝘀 𝗼𝗻 𝘁𝗼𝘂𝗿 𝗶'𝗱 𝘀𝗮𝘆 𝗵𝗲 𝗪𝗶𝗹𝗹 𝗢𝗻𝗹𝘆 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗻𝗼𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗺𝗟=𝗟𝗼𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻(𝗣𝗹𝗮𝗰𝗲𝘀 𝘆𝗮'𝗹𝗹 𝗱𝗼 𝗶𝘁)
𝗥𝗼𝗼𝗺 𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗛𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗹𝘆 𝗔𝗻𝘆𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗶𝘁𝗲𝗠=𝗠𝗼𝘁𝘃𝗶𝗲𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻(𝗪𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝗲𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗵𝗶𝗺)
𝗪𝗲𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗰𝗹𝗼𝘁𝗵𝗲𝘀 𝗝𝘂𝘀𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗧𝘂𝗿𝗻𝘀 𝗵𝗶𝗺 𝗼𝗻𝗻=𝗡𝗼(𝗧𝘂𝗿𝗻 𝗼𝗳𝗳𝘀)
𝗜𝗳 𝗵𝗶𝘀 𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆'𝘀 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗛𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝗱𝗼 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝗢=𝗢𝗿𝗮𝗹(𝗣𝗲𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝗰𝗲)
𝗟𝗼𝘃𝗲𝘀 𝗧𝗼𝗼 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗯𝗲 𝗯𝗲𝘁𝘄𝗲𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘁𝗵𝗶𝗴𝗵𝘀 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘃𝗲𝗿𝗣=𝗣𝗮𝗰𝗲(𝗛𝗼𝘄 𝗳𝗮𝘀𝘁 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗵𝗲 𝗴𝗼)
𝗗𝗲𝗽𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝗼𝗱 𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗴𝗼 𝘀𝗹𝗼𝘄 𝗔𝗻𝗱 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗳𝗮𝘀𝘁𝗤=𝗤𝘂𝗶𝗰𝗸𝗲(𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁𝘀 𝗼𝗻 𝗤𝘂𝗶𝗰𝗸𝗲𝘀)
𝗗𝗼𝗲𝘀𝗻𝘁 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗯𝘂𝘁 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻𝘁 𝗵𝗮𝘁𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗶𝗳 𝗛𝗲'𝘀 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗵𝗼𝗿𝗻𝘆 𝗧𝗵𝗲𝗻 𝗵𝗲'𝗹𝗹 𝗱𝗼 𝗶𝘁𝗥=𝗥𝗶𝘀𝗸(𝗜𝘀 𝗵𝗲 𝗿𝗶𝘀𝗸𝘆?)
𝗜𝘁 𝗱𝗲𝗽𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗼𝗻 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗥𝗶𝘀𝗸𝘆 𝗵𝗲 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗔𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗨𝗻𝗰𝗼𝗺𝗳𝘆 𝗶𝗻 𝗮𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆𝗦=𝗦𝘁𝗮𝗺𝗶𝗻𝗮(𝗛𝗼𝘄 𝗺𝗮𝗻𝘆 𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱𝘀 𝗰𝗮𝗻 𝗵𝗲 𝗴𝗼?)
𝗜'𝗱 𝘀𝗮𝘆 𝗮 𝗳𝗲𝘄𝗧=𝗧𝗼𝘆𝘀(𝗗𝗼𝗲𝘀 𝗵𝗲 𝗼𝘄𝗻 𝗮𝗻𝘆 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗵𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺)
𝗣𝗿𝗼𝗯 𝗛𝗮𝘀 𝗮 𝗳𝗲𝘄 𝗯𝘂𝘁 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗨𝘀𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗼𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗨=𝗨𝗻𝗳𝗮𝗶𝗿 (𝗧𝗲𝗮𝘀𝗶𝗻𝗴)
𝗛𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗯 𝗧𝗲𝗮𝘀𝗲𝘀 𝗮 𝗹𝗼𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝗴𝗲𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗻𝗼𝘆𝗶𝗻𝗴𝗩=𝗩𝗼𝗹𝘂𝗺𝗲 (𝗛𝗼𝘄 𝗹𝗼𝘂𝗱 𝗶𝘀 𝗵𝗲)
𝗜 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗔 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗼𝘂𝗱 𝗗𝗲𝗳𝗲𝗻𝗶𝘁𝗮𝘆 𝗪𝗵𝗶𝗺𝗽𝗲𝗿𝘀 𝗔 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲𝗪=𝗪𝗶𝗹𝗱 𝗰𝗮𝗿𝗱(𝗛𝗼𝘄 𝘄𝗶𝗹𝗱 𝗶𝘀 𝗵𝗲)
𝗕𝗿𝗼 𝗶𝘀 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼𝗼 𝗚𝗼 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗼𝗽 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂𝗫=𝘅-𝗿𝗮𝘆(𝗦𝗶𝘇𝗲)
𝗟𝗶𝗸𝗲 𝗶 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗵𝗲'𝘀 𝗽𝗿𝗼𝗯 𝘀𝗶𝘅 𝗶𝗰𝗵𝗲𝘀 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗼𝗿 𝗲𝗶𝗴𝗵𝘁𝗬=𝗬𝗲𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴(𝗛𝗼𝘄 𝗵𝗶𝗴𝗵 𝗶𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝘀𝗲𝘅 𝗱𝗿𝗶𝘃𝗲)
𝗣𝗿𝗲𝘁𝘁𝘆 𝗵𝗶𝗴𝗵𝗭=𝗭𝘇𝘇(𝗛𝗼𝘄 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗵𝗲 𝗳𝗮𝗹𝗹 𝗮𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽)
𝗛𝗲 𝗰𝗹𝗲𝗮𝗻𝘀 𝘆𝗮'𝗹𝗹 𝘂𝗽 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗙𝗮𝗹𝗹 𝗮𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽