Buraya yeni taşınmıştık.Artık hayatımın büyük bir çoğunluğu burda geçecekti.Çoğunlukla içe kapanıktım ama ne yapabilirim ben buyum en azında yan komşumuzun lise ikiye giden bir kızı vardı. Ben ise daha lise bire gidiyorum. Kızın adı Bulutmuş benim adımdan bile daha garip.Mira mı yoksa Bulut mu? Her neyse.
Bugün annem beni onla tanıştırcakmış.Doğru Söylemek gerekirse hiç hevesli değilim. Ya pembe cıvıl cıvılsa iyyy düşüncesi bile iğrenç. Genelde siyah giyinirim, ama yeşile olan garip bir zaafım var. Yürüyüşe çıktım.Yolda giderken karşılaşmıştım.Yürüyordum.Takılmıştım ayağına.Bir inleme sesiyle gözlerini bana diktiSanki neden diyordu bana.Ellerini elime aldım."Özür dilerim'dedim.
Bana bir abla gözüyle bakmıştı belliki,gözlerinde o sevgiyi görebiliyordum.En sonunda ondan ayrılmak zorundaydım.Tam yanından ayrıldım arkamdan "Havv Havvv' diye bir ses geldi.Döndüm baktım arkama o,o sevimli köpek tam arkamdaydı.Hayatımda gördüğüm en sevimli köpekti.Annem birden arkamda belirdi.Zaten yanlızsın alabilirsin onu eve dediğinde içimden bir ses diyorduki.Gerçek annem nerde ve ona ne yaptın.Ama bunu sorgulamadım. Köpeği eve aldığımda ona bir isim bulmam gerektiği aklıma geldi. Ona bir Sürü isim Aradım ama sonunda bir isimde karar kıldım.
Adı "VENÜS" olacaktı.
Venüs güzellik iyilik ve saflığı temsil eden bir isim annemde bu ismi onayladı. Bakalım küçük kardeşim Enes buna ne diyecekti.
Ama Enes'e sorma gibi bir niyetim yoktu. İşte o zaman geldi. Annem Bulutları eve çağırmıştı.Onu gördüğümde o kadar mutlu oldum ki anlatamam onunda kömür karası bir köpeği varmış. Tesadüfen onun ismi ise "MARS" ilk başta garip geldi ama benimkinin adı ise Venüs. Bulut'la iyi arkadaş olmuştuk en azından ben öyle düşünüyorum. Her apartman da kesin vardır sokak köpeklerini besleyen deli diye isimlendirilen yaşlı teyze. Onunla karşılaştık bana Venüs ile ilgili bir az bilgi verdi göründüğünden çok daha güçlü bir kızım ama anlattıklarına neredeyse ağlayacaktım aynı şekilde Bulutta ama Bulut tutamadı kendini.Venüsün gerçek ismi Meltemmiş ama umrumda değil ben ona Venüs diye hitap edicem.
Venüs çok küçükken bu apartmandan birine aitmiş daha sonra Venüs'e araba çarpmış 2 bacağı kırılmış Venüs'ün sahibinin birde küçük oğlu varmış Poyraz. Poyraz Venüs koşamıyor diye Venüs'ü sokağa atmışlar, garip olan Mars'ta onların yan komşusunun köpeğiymiş. Mars'ı dövmüşler ve artık
Hiç bir şey yapamayacak hale gelmiş oda Sokağı boylamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRA'nın GÜNLÜĞÜ
ChickLitYolda giderken karşılaşmıştım.Yürüyordum.Takılmıştım ayağına.Bir inleme sesiyle gözlerini bana dikti Sanki neden diyordu bana.Ellerini elime aldım. 'Özür dilerim'dedim. Bana bir abla gözüyle bakmıştı belliki,gözlerinde o sevgiyi görebiliyordum. En...