Pro: Zlatunka_1111
Jméno: Mitta
Znamená: Hvězdná záře
Věk: 28
Kdo: Časoběžec
Pohlaví: Žena
Postavení: Ynego
Povaha: je extrovertní, velmi přátelská a starostlivá, chytrá
a za všechno je vděčná.
Je velmi ráda venku v lese, nemá ale ráda být osamělá.
Je to zkrátka opak chladné povahy..Něco o: Má ráda zvířata a pomáhá jim, ráda se směje a je veselá, též je štědrá, a stará se i o ty co jí zas tolik nemusí, ignoruje urážky naopak pomáhá těm který ty urážky neignorují.
Minulost: Narodila se jako první dcera. A pak když Mittě bylo 13 narodila se jako druhá její sestra (Rywa) . Jejich život probíhal v pohodě až do Mitty věku 15, kdy se její rodiče rozvedli. Totiž její otec (Origin) si našel novou tajnou přítelkyni (Everly) , o který matka (Shiphia) nevěděla. Ale najednou před dnem kdy měl otec mít s matkou (Shiphiou) výročí, tak otec (Origin) se vymluvil že jde koupit květiny, jenže nešel, šel totiž za svou přítelkyní (Everly). Co myslíte že asi dělali.. No mezitím matka (Siphia) si začala dělat starosti kde je otec (Origin) tak dlouho, protože tam byl skoro celý den, a nakonec se otec (Origin) rozhodl přijet domů zpět. Samozřejmě měl kolem krku pusy od rťenky kterých si otec (Origin) nevšim. A matka (Shiphia) se rozzlobila a bylo. Bylo to hrozné, a otcova přítelkyně (Everly) se ani nedozvěděla že měl děti s bývalou (Shiphiou), takže s přítelkyní (Everly) spolu furt jsou. No a do teď má Mitta a její sestra (Rywa) rozvedené rodiče.
Vzhled: Tři bílé oči, tmavě fialové vlnité dlouhé vlasy,
světle fialová pleť165cm
☆
Vztahy:
Matka: Shiphia
Sestra: Rywa
Otec: Origin
Nová přítelkyně otce: Everly