Pro: DreamFeather_1111
Jméno: Origin
Znamená: Temný les
Věk: 36
Kdo: Časoběžec
Pohlaví: Muž
Postavení: dospělí
Povaha: Extrovert, chamtivý, snaží se být chytrý. Je to chladný a "přitažlivý" typ. Jenže taky podvodník co skrývá vztahy za zády.
Něco o: Má rád filtrovat, a svoje kamarády se kterýma se posmívaj, a dělaj hlouposti. Lhář a dělá jak by ho příbuzní chtěli mít (jako slušný člověk atd.). Nemá rád chytré holky které jsou takzvané "Stalkerky" který ho pronásledují, a zjistí o něm vše. Rád čte a " SNAŽÍ " se být sympatický člověk ale zcela se mu nedaří..
Minulost: Narodil se jako jedináček. Měl přísnou matku, ale matka se zcela nevěnovala čistě jen je mu protože musela dost pracovat. Jeho otec byl naopak milý a nepracoval tolik, Origin měl víc rád otce. No vyrustal obyčejně a pak přešel do školy. Ve škole dělal často hlouposti a šikanoval holky. Jen ty starší, hezký a cool balil, aby měl pozornost a zábavu. Od té doby se nějak nezměnil, ale setkal se z holkou která mu změnila život, Siphia. Byla pro něj veliká láska, ale i přesto dokázal podvádět. Měl se Siphiou 2 dcery. Ale často po práci se prochází tak po ulici a pak jde domů. Ale tentokrát potkal cestou jednu holku jménem Everly, je to celkem známá osoba. A Everly byla sama a už její osamocený život se musel změnit. A tak se začali seznamovat, byli to nejdříve přátelé, a pak se postupně začali sobě líbit a tak začalo že podvádí Siphii.
Vzhled: Tmavo fialové krátké vlnité vlasy, 3 oči jedno-hnědé, druhé-fialové, třetí-modré ("pod ofinou" jo) , světle fialová pleť
Nevpadá na svůj věk ale buď ráda že mám fotografii😀DreamFeather_1111
175cm
☆
Vztahy:
Dcera 1: Mitta
Dcera 2: Rywa
Bývalá přítelkyně: Siphia
Nová přítelkyně: Everly