Giriş

28 4 40
                                    

( tutmamıştı tekrar yayınlıyorum.. bazı değişiklikler ile...)

SELAMM 

yeni ve ilk kurguuu✨✨

Başlama tarhi alem burayaa

jakuzi-Koca bir saçmalık

^^^

'Yeter be,ne ya benden ölmemi mi? Yok olmamı mı? Ne istiyorsanız yapıyorum.Yeri geliyor derslerimden bile oluyorum sizin yüzünüzden.Çünkü nedenmiş ben onun kızıymışım. Hahaha, ya madem, kızı neden köle gibi kullanıyor? Baba kızına böyle mi davranır? '

Babam ağzını açıyorduki elimi kaldırarak susmasını işaretledim.İlk defa dediğimi yapyı  yaptı ve sustu.Gözlerimdeki yaşları elimin tersi ile sildiğimde anneme baktım.

'Ya peki sen,sen hiç acımadın mı bana?Ben senin çocuğunum. Şu dokuz ay karnında taşıdığın. Ama ben sendende  dayak yedim ha? Tek bir kere babamın önüne geçmedin beni döverken.Senden bir şey bekleyende kabahat ya zaten.'

İkiside o kadar umursuzduki,söylediklerim boşunaydı.

'Çeşke doğmasaydın şu dünyada bir fazlalıksın sen.Sen ne hakla babana bağırırsın sen ya?'

Buydu o kadar konuşmama rağmen  ama bana verilen yine ve yine koca bir saçmalıktı. Bana verilen her zaman bir hiçti,maalesef.

Kapıyı çarpıp,çıktım.Zaten üzerimde hırka vardı. Cebimde ise telefonum ve kulaklığım.Evden çıkar çıkmaz hızlı ilerlemeye başladım.Çünkü sokak babam doluydu. Hemen karşı taraf sahildi karşıya geçip,yürümeye başladım.Ve kulaklığımı takıp dinlemeye başladım. Hayatımla bağırışlar ile geçiyordu ama bu bağrışlar kulaklığımı taktığımda yok oluyordu. Şahsen benim kurtuluş yolumdu.

^^^

Şuan saat onu geçiyordu.

Sahilde yürümüş yorulmuş dinlenmiş,sonra yine yürümüştüm yorulmuştum. Şuan kayalarda oturuyorum. Banklar vardı ama ben burayı tercih etmiştim. 

Bildirim sesi ile irkildim,çantamdan çıkarıp bildirime tıkladım. Önceden açtığım bir süredir kullanmadığım Instagram  hesabımdan gelmişti bildirim.

@karpuzumbe : Kullanıcı isimlerimiz birbirini tamamlıyor,ama bir kaç harfi değiştirmen gerekiyor güzellik.


^^^

Giriş bölümü olduğu için kısa

Umarım güzel olmuştur

Yazım hatalarım varsa özürler dilerim

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıınn (özellikle ilk bölümlerde desteğiniz önemli)

ÖPÜLDÜNÜZ HEPİNİZ

🌟

^^^



Kavun ve karpuz (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin