[21] Lanet

11.7K 1.4K 1.7K
                                    

İyi okumalar 🦋
________

S: "Yardım edin kimse yok mu?"

Seungmin hasta yatağında debelenerek çok da yüksek olmayan sesle bağırıyordu. Chan ise ayakları ayrı, kolları ayrı oynayan omega'yı durdurmaya çalışıyordu.

S: "Öldürecek bu mal alfa beni"

Chan gözlerini devirerek bıkkın bir nefes vermişti. Gerçekten o kadar çok hareket etmişti ki omega, alfa artık yorulmuştu.

C: "Yarana krem süreceğim alt tarafı. Bir de bayıl istersen."

Seungmin göğsünde hissettiği sızlanmaya rağmen salladığı ellerini durdurmuş ve alfa'nın yüzüne sinsi bir gülücük atarak bayılma numarası yapmış ve başını yastığına yaslamıştı.

Chan elindeki kremin kapağını açtığında numarası işe yaramayan Seungmin tekrar başını yastıktan kaldırmış ve bağırmaya devam etmişti.

S: "Adam kesiyorla-"

IN: "Ne oluyor burada?"

Jeongin yanında Felix ve Jisung ile birlikte odaya girmişti. Normal olarak Seungmin'in bağırışlarını duyduğunda da ne olduğunu merak etmişti. Çünkü en son Chan'a, Seungmin'i emanet etmişti.

Seungmin, Jeongin'i gördüğünde yanındaki kişilere dikkat etmeden sırtını dikleştirmiş ve oturur pozisyona gelerek konuşmuştu.

S: "Öldürecek bu alfa beni"

C: "Doktorun yarana krem sürmemi söylemişti ben de sürüyorum işte."

S: "O kremin benim yaram için olduğunu nereden çıkardın."

C: "Doktor öyle dedi"

Seungmin ve Chan içeri girenleri aldırmadan kendi aralarında konuşuyordu. Daha doğrusu tatlı tatlı yartışıyorlardı.

S: "Doktor sana, yarama yumuşatıcı krem sürmeni söylemişti."

Omega, doktor Jeongin'e taraf dönmüş ve onu onaylamasını beklemişti.

C: "Evladım bu da krem ya"

S: "O krem benim kremim değil."

C: "Ne farkeder krem kremdir. Bak hem senin yaran da mor bu kremin kutusu da mor. Demek ki senin için"

Jeongin artık bu saçma kavgaya dayanamamış ve Chan'ın elinde tuttuğu kremi almış ve üstünü okumuştu.

IN: "Bu kas gevşetici"

C: "Sonuç olarak bu da bir krem"

S: "Sen al o kremi götüne sür belki gevşer götün"

Seungmin hangi cesaret kırıntılarına dayanarak konuşuyordu bilmiyorum ama kapıdan onu izleyen Jisung çok gururluydu ve duygulanmıştı. Hem arkadaşını uyanık görmek onu duygulandırmıştı. Hem de çarptığı laf çok iyiydi. Tam Jisung'un öğrettiği gibi.

Chan, başını hafif yana eğmiş ve omegaya "seninle sonra görüşeceğiz" bakışları attıktan sonra odadan çıkmıştı. Seungmin de gözleriyle odadan çıkan alfayı takip ederken kapıda duran arkadaşını görmüştü.

Jisung ve Seungmin'in gözleri kesiştiğinde iki tarafın da bakışları masumlaşmıştı. Dolu dolu gözlerle birbirlerine bakıyorlardı. İkisinin de dudakları titriyordu.

Jisung daha fazla dayanamamış ve koşar adımlarla arkadaşının yanına giderek kocaman sarılmıştı ona. Seungmin de anında kollarının arkadaşının beline dolamış ve sımsıkı sarılmıştı.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin