-ahh dostum yine mi kütükleri götüreceğiz..
-Mızmızlanmayı kes artık bunu her hafta yapıyoruz zaten?
-Artık zor geliyor bu işlerr
-Zor mu yoksa sıkıcı mı ?
-Sanırım ikiside...Evet kesinlikle.
-Neden onları sırtında taşımayı denemiyorsun bak senin için bir yenilik ha ?
-Dostumm sırtımı kırmak istemiyorum kadınlar kaslı omuzları seviyorlar...
...Gülmeler...
-Eminim eminim..
Aslında o haklı artık bunları taşımak gerçekten sinir bozucu ama ne diyebilirdim ki ? Nathen çok çabuk inanır ona söyler söylemez
tüm kütükleri bırakıp bir kenarda uyuyacağına eminim.
Az kaldı az kaldı deyip durdu yol boyunca sanırım susması için söylemem gerekiyordu.Surları geçince
-Hey Nathen sana bugün bunları son kez yapıyoruz deseydim ne yapardın
-Güzel şakaymış bunun için sana bir kılıç yaptırabilirim. deyip kütüğü yere attı.
-Bakarsında sana bir at alırım bu şakan için ha Nate ? Nate denilmesinden nefret eder..
Bu gün seninle uğraşmayacağım gidip söylede şunları taşısınlar han nerde.. gidiyorum!
Nathen onunla çocuklukdan beri dostuz kraliyetin sancaktarı olan bir ülkenin kralı ve lordları için çalışıyoruz büyük savaş sırasında ikimizde esirdik
sonradan kral oğullarına dost bulmak için tek yolu bizde buldu ne yol ama..
şuanda o bir varis ve bizde onun yaverleriyiz ama hala neden bir lordun yaveri olmamıza rağmen bu aptal kütükleri taşıyoruz?
-Gerçekten böyle mi düşünüyorsun Ethan? dedi lord..
lordum deyip dizlerimin üstüne çöktüm..
-Bundan sonra o odun yığınlarını taşımanıza gerek yok bunu daha önceden de diyebilirdin Ethan ?
-Size ve ülkeye yardım etmek için emir olmasa bile bir şeyler yapmak istiyoruz..
Aslında istemiyoruz nerdeyse 100 aşkın düelloyu kazanan bir ülkenin varisine
aksini söylemek ne kadar onunla çocukluktan beri beraber olsanızda kafanızın yerinden çıkmasına yola açabilir.
-O zaman Şuanki emrim bu işe bir son vermenizdir..
İşte bugünü mutlu yapan şeyde buydu.
Atları gezdirmek için ahıra gittim.Kapıyı açmadan önce içeriden sesler geldiğini duydum.
-Varis ölmeli! ölmelii!..
-Noldu ? korkmaya başladın..altınları alırken kendinden çok emindin ?
-kapa çeneni..
-Bu hafta bu işi bitirmelisin kral yatağında çaresizce yatıyor her an ölüm haberi gelir varis bir an önce yok edilmeli..
-Eğer bunu başarırsak karşılığında bizi seçkin kişiler yapacaklarına söz verdiler.
-Umursadığın sadece nam ve soy..
-Bunları her insan ister ?
-Ün müş..Ne kadar ün ve namın olursa olsun senden güçlü olan herkese ya diz çökersin ya da kaderin ölümlerle dolar..