Pagi Yang sangat Indah bagi diriku kerana boleh Pergi ker sekolah seperti biasa after fenomena kecederaan Di kepala Yang berlaku pada ku yang membuatkan diriku sentiasa berhati hati Dalam melakukan sesuatu Dalam apa jua keadaan......
Nick:Morninnnn...
Keadaan kelas huru hara And Ada pelajar Yang Sampai terdiam dan kaku seperti Batu Yang tidak boleh bercakap ... Aku juga pelik Dan bertanya kepada Alan...
Nick:Alan kenapa ni??? Apa Yang berlaku???
Alan: hmmmmmm
Nick:what kenapa Aku tengok muka kau cam takut jer???
Nick:kenapa diam ???
Adam:Cg syazwan dia...
Nick:Dia what???
Sarah:Cg syazwan dijumpai mati berlumuran darah Di library Di dalam bilik fail2 data murid
Nick:wey kenapa wey
Sarah:Aku pun tk tau lah
Selena:I think Ada pelakunya ni Kita mesti siasat siapa pelakunya entah2 orang Yang Kita percaya itu lah pelaku nya Kan...
Sarah:Don't trust anyone ok
Nick:hmmmmLalu mereka belajar seperti biasa manakala nick berasa Ragu dengan kata2 Sarah Yang mengatakan Don't trust anyone tetapi Alan tetap menenangkan Ku Dan memeluk Kan Ku agar Aku tidak lebih panik dengan keadaan Yang berlaku....
Nick:Sarah Macam mana ni Aku takut lah takut Cikgu lain pun mati terbunuh juga kat sekolah ni
Sarah:apa cakap macam ni tak baik tau
Nick: Bukan apa Aku takut
Sarah:Santai lah
Selena:tah kau ni nick gelabah pula
Nick:Ohh okNick merasakan kecurigaan apabila Sarah Dan Selena mengatakan suruh dirinya tidak gelabah Dalam kes itu manakala Adam Dan Alan juga suruh nya tenang seperti Ada sesuatu antara mereka berempat ini
Selepas itu nick mencari pelbagai bukti Dan akhirnya satu demi satu bukti nick mendapat bukti2 seperti bekas lipstick dan pisau Yang berdarah Di dalam laci bilik tersebutLalu semua orang sedang membaca buku Dan Aku menunjukkan bukti tersebut dengan berharap pelakunya mengaku....
Nick:Aku DH jumpa bukti bekas lipstick dengan pisau berdarah ini Dalam rak itu tapi disitu ada nota Yang mengatakan Adam Yang buat semua ni die Yang buat pembunuhan Tu Aku panic ni......
Sarah:Pisau???? pisau berdarah????
Nick:yer kenapa
Sarah:Selena Kita DH jumpa target seterusnya hahaha
Nick:what ???
Selena:Adam Kau boleh dera die nanti Kau dera Cg syazwan masa Malam TuNick:aaaaaaaaa run run
Lalu nick lari dgn lajunya turun dari Tangga Dan ditikam Di bahunya oleh adam dari belakang Dan Dia berlari sepenuh hati Dan dpt keluar dari pagar.......
YOU ARE READING
The evil school
Mystery / ThrillerCerita ini mengisahkan tentang pelajar sekolah Yang bernama nick Baru sahaja pindah Di sekolah Baru itu kerana masalah kewangan ibu bapanya Yang harus pindah rumah Dan tempat kerjanya.Nick seorang pelajar berumur 16 tahun berjumpa dengan seorang kaw...