Hari gelap dengan cahaya bulan purnama. Satu kedai serbaneka masih beroperasi. Dan dijaga oleh seorang pekerja wanita yang ayu. Hani, berumur 27 tahun, tubuh tinggi serta kurus, berkulit kuning langsat, dan wajahnya bersih. Hani merupakan seorang gadis yang berkelulusan diploma. Tapi nasib Hani kurang baik. Kerana segala permohonan kerja Hani, telah ditolak oleh majikan. Dan demi menampung kos hidup, Hani terpaksa bekerja di kedai serbaneka. Sehingga Hani mendapat tawaran kerja yang lebih baik.
Seperti malam yang lain, Hani akan duduk di kaunter sambil bermain telefon bimbit, sementara menunggu pelanggan. Dan seorang lelaki berusia lingkungan 40 tahun pun muncul, namanya Azir. "Kedai masih buka ke?" Tegur Azir. "Kedai ni buka 24 jam, encik." Balas Hani dengan lembut dan mesra. Azir mengangguk faham dan masuk ke dalam kedai.
Beberapa minit telah berlalu, Hani mula merasa pelik, kerana Azir sudah mengelilingi kedai sebanyak 4 kali, dan masih belum memilih barang. "Encik nak saya tolong ke?" Tegur Hani. Wajah Azir seakan gelisah sebelum menganggukkan kepala. "Encik nak cari apa?" Tanya Hani dengan senyuman manis. "C-con... C-con.." Ayat Azif tersekat-sekat. "Apa encik?" Soal Hani, kerana tidak dapat mendengar dengan jelas. "C-con... Condom..." Ucap Azir dengan nada terketar-ketar. "Ooo.. Condom. Ada encik. Dekat kaunter." Kata Hani, dan membawa Azir ke kaunter.
Sampai di kaunter, Hani menyerahkan condom kepada Azir, dan bayaran pun di buat. Selesai pembayaran, Azir masih lagi berada di kaunter, sambil tangannya membelek kotak condom. "Kenapa Encik? Encik nak tukar ke?" Tanya Hani. Azir memalingkan kepala, dan melangkah pergi. Tapi tidak sampai 3 langkah, Azir kembali ke kaunter. Hani yang melihat keadaan itu, mula merasa pelik. "Kenapa Encik?" Tanya Hani lagi. "S-Saya... Nak cuba... C-condom ni..." Jawab Azir dengan suara terketar-ketar. Hani mengukirkan senyuman. "Baik, encik. Mari ikut saya." Beritahu Hani.
Hani membawa Azir ke dalam bilik stor. "Encik, sila duduk." Kata Hani. Azir duduk dan melihat sekeliling. Bilik stor yang luas, terdapat pelbagai jenis kotak, dan atas meja ada bungkusan roti kosong. Hani melutut di hadapan Azir. Hani membetulkan tudung dan masuk ke celah kangkang Azir. Butang dan zip seluar Azir dibuka dan dilondehkan ke paras betis. Hani tersenyum. "Boleh tahan jugak batang encik." Puji Hani sambil memegang batang Azir. Azir menelan air liur, matanya tertumpu kepada Hani.
Batang Azir di urut lembut, dari kepala batang turun ke pangkal batang. "Mmmm..." Desis Azir dengan kelopak mata terkebil-kebil. Hani menjelirkan lidah, lalu di jilat dari pangkal batang naik ke hujung kepala batang. "Aucchh..." Erang Azir sambil tersenyum. Lidah Hani menjilat kepala batang seperti Aiskrim, dan tangannya mengurut kantung telur. "Uucchhh... Sedap..." Desis Azir sambil mengusap kepala Hani yang bertudung.
Hani membuka mulut dengan besar. Dan memasukkan batang Azir yang besar ke dalam mulut. "Haaa.. Hahaha..." Ketawa Azir gembira. Kepala Hani gerak ke depan dan belakang, mengulum batang Azir. Saiz batang Azir yang besar membuatkan mulut Hani menjadi penuh. Kemudian Hani menyedut batang Azir sehingga pipinya menjadi cengkung. "Wahh!! Pandainya hisap." Puji Azir sambil mengusap kepala Hani. Hani mengocok batang sambil jilat kepala batang. Wajahnya mengukirkan senyuman kepada Azir.
Batang Azir sudah basah dengan air liur Hani. Hani membuka kotak condom. Kemudian condom itu dipakaikan ke batang Azir. "Macam mana?" Tanya Hani dengan senyuman. Azir memegang batang dan memeriksa condom yang di pakai. "Selesa, mungkin sebab awak pandai hisap. Itu rasa selesa sangat." Puji Azir. "Terima kasih." Balas Hani sambil menepuk tangan.
Hani berdiri dan menanggalkan seluar jeans. "Sekarang, masa untuk cuba condom yang encik pakai." Kata Hani sambil menonggengkan bontot ke arah Azir. Azir menelan air liur sambil melihat bontot Hani dengan penuh bernafsu. Azir rapat dan memasukkan batang ke dalam lubang cipap Hani. "Hurrrmmm!!" Dengus Hani. Azir menenggelamkan batang secara perlahan. "Mmmm... Besarnya kote encik.. Senak saya.." Puji Hani. "Cipap awak pun ketat... Rasa sedap sangat..." Balas Azir. Setelah batang Azir berjaya ditenggelamkan sepenuhnya ke dalam cipap Hani, Azir menarik kembali batang. Kemudian Azir kembali memasukkan batang, dan tarik. Lalu Azir mula mendayung secara perlahan.
Azir menarik ke dua tangan Hani. Dan Azir menhentak kuat batang miliknya ke dalam cipap Hani. "Aaaa... Sedapnya encik... Batang encik besar sangat... Saya suka..." Kata Hani dengan penuh nikmat. Azir mengukirkan senyuman. Dayungan Azir menjadi laju. "Aaaa.. Encik... Sedap... Sedap..." Jerit Hani dengan mata tertutup.
Azir menujah batang dengan dalam. "Awak. Saya nak pancut." Beritahu Azir sambil menarik tangan Hani dengan kuat. "Pancut encik.. Pancut..." Balas Hani. Azir mendayung dengan lebih laju. Dan tujahan terakhir dihentak kuat serta dalam. "Aaaaa!!!" Erang Azir dengan tubuh terketar-ketar. Tubuh Azir kaku sebentar, sebelum menarik keluar batang dari lubang cipap Hani.
Hani melutut ke atas lantai dengan nafas tercungap-cungap. Hani melihat kearah condom Azir, terdapat air mani terkumpul di hujung condom. Hani menanggalkan condom dari batang Azir. Kemudian Hani mengambil sepotong roti kosong dari meja. Azir hanya melihat Hani dengan nafas yang tercungap-cungap.
Air mani dari condom dicurahkan ke atas roti kosong. "Awak nak buat apa?" Tanya Azir sambil melabuhkan punggung ke kerusi. Hani tidak menjawab, hanya mengukirkan senyuman kepada Azir. Roti berinti air mani itu dimakan oleh Hani. Azir terkejut. "Mmm... Sedapnya air mani encik.. Air mani dari condom perisa strawberry, memang sedap." Kata Hani dengan wajah comel. Azir terkaku sambil tersengih.
0000
Hani sedang menyapu ruang kedai. Seorang pelanggan wanita masuk ke dalam kedai. "Ya, nak apa?" Tanya Hani. "Saya nak beli condom perisa strawberry." Jawab wanita itu seakan gelisah dan takut. "Owhh... Puan pun suka perisa strawberry jugak ke?" Tanya Hani. "Ermm.. Bukan puan, tapi cik." Balas wanita itu malu. "Jangan takut, saya pun masih cik. Dan perisa strawberry ni, adalah kegemaran saya." Kata Hani dengan senyuman manis.
YOU ARE READING
Oneshot Story
Fanfiction🔞Bahan bacaan 18 tahun ke atas🔞 🔞Kandungan bahan bacaan dewasa🔞 Cerita-cerita dewasa ringkas yang ada bermain didalam fikiran. Semua cerita hanya cerita rekaan di waktu lapang. Sambung atau tak, itu tak tahu lagi. CERITA INI DIBUAT SEBAGAI CERIT...