Menejer: Bayan Park
R: Dinliyorum
Menejer: Bugünkü buluşmanız saat 19:00 hatırlatmak istedim
R: Ne buluşması
yine marka mı?
Unutmuştum.
Menejer: Hayır
Bayan Manoban ile unuttunuz mu?
R: Kendisine gelmeyeceğimi iletin.
Menejer: Üzgünüm Bayan Park önemli bir görüşmeymiş ve Bayan Manoban bu görüşme için önümüzdeki 1 hafta boyunca işlerini aksatmış aynı şekilde bunu sizdende talep etti.
R: Tamam gidicem şu siktiğimin buluşmasına
yeterki artık sussun.
________________________________________
L: Rose geliyor değilmi?
Menajer: Evet bayan Manoban kabul etmiş.
L: Başka şansı yoktu zaten.
Rose geldiğinde evi boşaltmanızı istiyorum mühim birşey konuşucaz bütün çalışanları toplayın gidin size 1 hafta paydos.Menajer: Bunu çalışanlara ileteyim teşekkürler Bayan Manoban.
L: Sorun değil benim için eğlenceli olacak
Menajer: Bayan Park için araba gönderildi Bayam Manoban.
Başka bir isteğiniz varmı?L: Güzel
Hayır başka bir isteğim yok.
Menajer: Tabi Bayan Manoban.
————————————————————
Rose’den
Sonunda onun evine gelmiştim, sahibinden iğrendiğim eve
Korumaları açıkçası hiç nazik değildi Lisa'nın yerinde olsam onları çoktan kovmuş olurdum, buraya kadar resmen sürüklenerek gelmiştim.
Sonunda evin içine girdiğimde yeni evini çok daha değişik dekore ettiğini görmüştüm. Lalisa zevkli biriydi.
Her Şey değişse bile evi bile saran o narin ama bir o kadarda sert kokusu asla değişmemişti evin tamamı aynı onun gibi kokuyordu.
Evde kimse yoktu ve bu beni korkutmuştu. Korumalar gelip beni bırakıp çoktan gitmişlerdi .
"Kazandın Manobal, buradayım."
Merdivenlerden yavaşça inmişti
“Hoşgeldin Roseanne”
Bana öylece bakıyordu onun yıllar sonra sesini duymak çok garipti, sanki yıllar geçtikçe dahada güzelleşiyordu.
"Hoş bulmadım Lalisa"
Lalisa değişmişti, saçları siyah ve uzundu. giyimi çok değişmişti.
Umarım kişiliğinde değişmiştir Lalisa Manobal.
Lisa’dan
Sapsarı saçları, Kahverengi gözleri değişmemişti, hala çok güzeldi. Ona aşkla bakmayı özlemiştim onu gördüğümde ne diyeceğimi şaşırmıştım. Olanlar için o güzel yüzüne yumruk yapıştırmak istiyordum ama bunu yapmayacaktım.
Onu çok özlemiştim imkanım olsa şu an sarılıp asla bırakmazdim kokusunu içime çekmek istiyordum. Dudaklarına yapışıp kanayana kadar öpmek istiyordum onu ama onun bana aynı şekilde bakmadığı kesindi. Ne kadar hayatıma sıçsa bile onla yaşamak istiyordum. onu istiyordum başkasını değil sadece onu.
“Nasılsın Roseanne”
"Sohbet başlatmak konusunda hiç iyi değilsin Lalisa"
İkimizinde yüzünde küçük de olsa bir tebessüm oluşmuştu. Saatlerce bakabilirdim o gözlerine. hiç sıkılmadan yorulmadan ömrümü ona adayabilirdim.
“Ne yapmak istersin Roseanne”
"Bu seni ne kadar kırar bilmiyorum ama seninle hiçbir şey yapmak istemiyorum Lalisa"
Dediği hiçbir şeyi duymuyordum sadece gözlerine bakıyordum ara sıra gözlerim dudaklarına kayıyordu ve o da bunun farkındaydı ama bundan rahatsız gözükmüyordu.
“Hadi ama Chaeyoung sende beni özlemedin mi”
Cevap vermemişti, öylece bakmıştı sadece bana. bu özlemediği anlamına gelebilirdi ama belkide utanıyordu.
“Dilini mi yuttun Chaeyoung?”
"Tam şuan dilimi yutmak istiyorum Lalisa"
“O zaman sana dilini yutturmamı ister misin?”
"Ne?"
“Vücudunu özledim Chaeyoung.”
Benim yüzümde tebessüm onun yüzünde ise kızgın bir surat vardı onu çok özlemiştim kokusunu,saçlarını,bedenini, her parçasını çok özlemiştim. Amacım onu korkutmak falan değildi ama bencil davranmak istiyordum, bu seferlik onun istediğini değil kendi istediğimi yapmak istiyordum.
"En başından beri istedigin vucudum muydu Lalisa?"
Sert bakıyordu, beni o kadar büyük bir tehdit olarak görüyordu ki kendini savunmaya geçmışti bile.
“Sensin Chaeyoung senin tamamın kalbin, bedenin hepsi benim olsun istiyorum.”
"Bana birdaha asla sahip olamayacaksın Manobal"
“Sana zaten sahibim Chaeyoung.”
Bunu söyledikten sonra gözündeki bana karşı olan nefreti gördüm, aşık olduğum kadın benden nefret ediyorfu
"Chaeyoung'a sahiptin lalisa, artık değil."
**********************************
ISTEDIGIM SENSIN CHAEYOUNGGGG TAMAMINNNNN BUTUN OLARAKKKKKK4 cumle once olan oaragraf orijinal olarak boyleydi ae
Lan biz bunlari ingilteredeyken yazfik isvicrede int yokken duzeltioz kafayi yivez yakinda baya int yok lan wifi kullanmio insan
lar bizim hatlarda calismio vurucam kafami surayaNOLUR TAKIP EDIN OY ATIN BISI YAPIN LAN BRN OKUYUCU ISTIOM LAN BENCE BENIM DIGER ELEMANDA ISTIODUR DIGER ELEMANIN DA BURALARA UC BES BISI YAZMASI ICIN OY ATIN YORUM ATIN BISI YAPIN ALTTAKI YILDIZA BASIN TAKIP EDIN OKUYUN OKUTTURUN LUTFEN LAN
INT BULDUM SALIOM BOLUMU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After a long time [Chaelisa]
FanfictionLalisa Chaeyoung'u yıllar sonra tekrar istiyordu.