50

703 67 7
                                    


Okul dağıldığında sınıftan çıkarken diğer sınıftan Minjae çarptı gözüne Minho'nun. Onu  görmemiş gibi yapıp giderken Minjae yanına ulaştı

Mj "Nasılsın Minho?"

Mh "Minjae! Niye hala yanıma geliyorsun?! Seninle arkadaşlığımız bitti, anlamıyor musun?! Benim şu anda arkadaşlarım var, sana ihtiyacım yok yani"

Mj "Başka arkadaşların mı?! Ha güleyim bari. Onlar ne zamana kadar yanında kalır sanıyorsun ki? Diğer ay gitmezlerse gelecek sene kesin giderler. Ve sen yalnız kalırsın. Ama ben? Seni hiç bırakmıyorum Minho. Hala tek gerçek arkadaşın benim. Onlar değil! Anlıyor musun? Seçimini şimdiden yap! Yalnız kalmak istiyor musun yoksa istemiyor musun? Senin seçimin. Arkadaşınım, seni düşünerek söylüyorum"

Mh "Beni gerçekten düşünüyorsan bana yalan söyleme!"

Mj "Oww, gerçekleri duyunca mı bu kadar sinirlendin? Gerçekler acı olabiliyor Minho-shi."

Mh "Yalan söylüyorsun, gerçek söylemiyorsun ki!"

Mj "Öyle mi?! Gelecek seneye kadar bekle ve gör, hepsiyle aran teker teker bozulacak ve... Bam!"

Mh "Tamam, görürüz gitmediklerini ve haksız olduğunu"

Mj "Sen bilirsin, görüşürüz"

Minho koşarak terasa çıktı,çünkü Chan'ın orada olduğunu biliyordu.

Kapı açılınca Chan arkasına döndü

Bc "Minho? Sorun ne?"

Mh "Yanına gelmek istedim"

Minho Chan'ın yanına oturunca Chan kolunu Minho'nun omzuna attı

Bc "Anlatsana"

Mh "Siz... Gitmeyeceksiniz"

Bc "Gitmeyeceğiz. Kim?"

Mh "Minjae işte, moralimi bozdu boş boş"

Bc "Sanki bize güvenmiyorsun be"

İkisi de kıkırdadı

Mh "Sen Seungmin'le barıştın mı?"

Bc "Evet, dün yazdı ve bir kafede buluştuk. Sonra arkadaşları da geldi işte"

Mh "Onlardan da özür dilediğini umuyorum"

Bc "Aynen"



of şu hyunlix olsa final vercm

For you || ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin