Przedstawienie Osób

68 5 1
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Ogólnie to będę się na ich charakterach wzorować i na tym co lubią chociaż wogule to będzie trochę dziwne więc no.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Pov Bartek K.

Mam w tym roku 17 lat. Kiedyś trochę zadawałem się z patolą ale bardzo tego żałuje zmieniłem swój charakter od tego czasu i się bardzo z tego cieszę. Jestem wysoki, mam zielone włosy bo farbowałam wcześniej, zazwyczaj ubieram się luźno ale też łanie żeby.

Pov. Patryk (Mortalcio)

Mam tyle samo lat co wszyscy czuli 17. Kocham grać w gry zazwyczaj urywam nocki żeby se grać więc zazwyczaj jestem zmęczony i nie wysłany. Moją najlepszą przyjaciółką jest Wika byliśmy kiedyś w związku ale to nie było dla nas teraz jedliśmy bardzo dobrymi przyjaciółmi. Mam błąd włosy, ubieram się bardzo w godnie czyli jakiś dres.

Pov. Bartek L. (Świeży)

No jak każdy no mam tyle samo lat. Lubię odżywiać się zdrowo tak samo jak kocham sport od dziecka to lubiłem nie dam rady bez tego żyć. Ubieram się zazwyczaj ładnie ale wygodnie.

Pov. Hania

Kocham kamienie i oglądania jakiś seriali. Zazwyczaj siedzę w domu a jak już to wychodzę z Świeżym. Ubieram się obcisło ale to też zależy. Jestem bardzo niska mam z 160 cm wzrostu.

Pov. Wiktoria (Kartonii)

Lubię nagrywać coś na portale społeczne. Często spędzam czas z moim przyjacielem Patrykiem. Ubieram się wsumie podobne jak inni z klasy.

Pov. Faustyna

W tym roku dołączę do nowej klasy. Często nie radzę sobie z życiem i mam problemy psychiczne. Zadawałam się przez jakiś czas z patolą bardzo tego teraz żałuje. Ubieram się luźno i wygodnie (trochę na emo) bo nie lubię żadnych obcisłych spodni ani bluzek.

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿Jeszcze jest Julita,Kostek,Qry'ego i innych z wygranych (t5m) ale ich opisów mi się nie chce pisać po prostu są jak inni tylko że Oliwier cały czas odwala jak to on. Aaa i jeszcze ich wychowawczynią jest Natalka.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 20, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

{Genzi} ~ Czemu Akurat Nasza Klasa?..~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz