Seungmin üzerine kalın kıyafetler giyip hızla dışarı çıktı. Kar yağışı yüzünden her yer bembeyaz olmuştu. Kalın bir mont giymiş ve atkı takmıştı. Kat kat giyinmiş bir penguen gibi koşuşuyordu. Bu havada herkes kat kat giyindiği için insanları tanımak zordu.Gökyüzü havai fişekler ile aydınlanmaya başlayınca şaşkınlıkla izledi ve havai fişeklerin atıldığını düşündüğü yere doğru koştu. Jeongin de belki aynısını yapar diye düşündü. Telefonunu açmadığı için panik yapmıştı. Aramalarına cevap vermiyordu.
Kutlama seslerine doğru ilerledi. Her yerde rengarenk boyalar uçuşuyordu. Karlar rengarenk olmuştu. Toz boyalar her yerdeydi. Seungmin Jeongin'e benzettiği birine doğru koştu.
"Jeongin!" diye seslendi ve onu durdurdu. Gerçekten Jeongin'di.
"Bulmuştum yolu aslında."
"Evet o yüzden ters yöne gidiyorsun değil mi? Evim diğer tarafta."
Seungmin Jeongin'in soğuktan üşüdüğü için kızaran ellerini gördü.
"Neden eldiven takmadın? Hem montunun cebine de koymamışsın ellerini. Çok üşümüşler..."
Jeongin kızaran ellerine bakıp umursamazca omuz silkti. Sonra ise ceplerinin dolu olduğunu işaret etti.
Seungmin sağ eldivenini çıkarıp Jeongin'in eline geçirdi. Jeongin'e reddetme fırsatı tanımadı. Jeongin'in sol elini tuttu ve kendi montunun sol cebine koydu. Jeongin gözlerini şaşkınlıkla açtı. Yanakları kızarmıştı.
"Elini ısıtmaya çalışıyorum. Elini cebimden çıkarma."
"Elimi hem cebine alıp hem tutmana gerek yok."
"Çok üşümüş anca ısınır."
Seungmin sırıtarak diğer elini de boştaki cebine koydu. Jeongin konuşamıyordu.
"Hadi koş eve gidelim. Sıcak çikolata yapacağım sana."
"Ya dibi tutarsa?"
"Sütü ısıtıp hazır toz katacağız alt tarafı!"
Jeongin sırıtarak boştaki eliyle Seungmin'in yanağını sıktı. Seungmin atkısının altından sırıtmaya başlamıştı. Eve gidince hızla sıcak çikolata hazırladılar. Sonra ise battaniyelere sarılıp birlikte sıcak çikolata içerek film izlemeye başladılar.
"Jeongin ben şey diyecektim..."
"Ben de senden hoşlanıyorum Seungmin."
Seungmin şaşırarak baktı. Bunu beklemiyordu.
"Filmdeki adam kadının neyi oluyor diye soracaktım."
Jeongin içtiği sıcak çikolatayı püskürtmemek için kendini zor durdurmuştu. Kulaklarına kadar kızarıp öksürmeye başladı. Seungmin ise gülüyordu. Ona sarılıp uzun süredir yapmayı umduğu şeyi yaptı. Jeongin'in yanağını ısırdı.
"Evimde ebediyen kalır mısınız bayım?"
Jeongin ısırılan yeri ovarak Seungmin'e baktı.
"Bedava olursa kalırım."
"Bedava değil ama ücret parayla değil."
Jeongin şaşırarak ayağı kalktı.
"Sadece sarılma diyecektim belki ben... Niye bu kadar telaş yaptın?"
Jeongin kendi alnını ovarak yerine geri oturdu.
"Düşünürüz."
"Şaşkınsın biliyorsun değil mi?"
"Kes sesini de filmi izle."
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby bread
Fanfictiondandyboy: Acaba youtube kanalınızda bebek ekmek tarifi de yayınlar mısınız? babybread: ?¿ ~ Texting [ Seungmin × Jeongin ] ©SalangJung