Aybike'nin kafası camlar düşmüş ve herkes hastaneye gelmişlerdi . Berk hastane koridorunda gözleri dolu bir şekilde dönüp duruyordu . Aybike'yi yerde kanlar içinde gördüğünden beri nefes alamıyordu . O sırada hastane kapısından içeri Tolga girdi . Berk onu görünce direk üstüne gitti ve oyun sırasındaki kıskançlığı hala üstündeyken konuşmaya başladı .
- Senin ne işin var burada !? Bana bak dalga geçmeye falan geldiysen çok kötü olur .
- Dalga geçmeye falan gelmedim , onu merak ettiğim için geldim .
- Hangi vasıfla ? Arkadaşı da başka bir şeyi de değilsin , olamazsın da zaten .
- Ben Aybike'nin takım arkadaşıydım ve onu merak ettiğim için geldim dediğim gibi peki sen hangi vasıfla buradasın çünkü belli ki senin hafıza sıfırlamış ben sana hatırlatayım Aybike sana postayı koydu .Berk tam Tolga'nın yakasına yapışacaktı ki Ömer konuştu .
- Olum Aybike senin takımındaydı çünkü bize trip atıyordu o yüzden senin yakınına geçti kendini bir şey sanma yani .
Tolga alaycı bir şekilde gülmeye başladı ve tekrar ciddileşti .
- Trip mi ? Siz hala Aybike'nin size sadece trip attığını nasıl düşünebiliyorsunuz gerçekten anlamıyorum ya bu kız siz ne yaparsanız yanınızda oldu bir kere bile size sırtını çevirmedi sizi yalnız bırakmadı ama siz ne yaptınız Aybike size karşı gelince kendi fikrini belirtince hemen ona tavır yaptınız her zamanki gibi " Saçmala Aybike " falan dediniz . Trip atıyordu size Aybike öyle mi ? Harika Asiye'nin yüzünü boyadı diye okulu ayağa kaldırmışsın bir zamanlar Ömercik ama Harika Aybike'yi soğuk hava deposuna kitlediğinde hiçbiriniz kılınızı kıpırdatmadınız .Ben Asiye ve Aybike'nin namusuna leke atmaya çalışmıştım eyvallah yaptığım doğru değildi tamam ama o zaman da hepiniz Asiye'nin yanındaydınız biriniz de Aybike'nin yanında olmadı .
Oğulcana döndü bu seferde Tolga .
- Aybike'ye anasının kızı işte diyen kimdi ha Ogi ?
Bu seferde Berk'e döndü .
- Senin annenle baban boşandığında kim senin yanında oldu , ya da banan öldüğünde kim seni ayağa kaldırdı tekrar ha Berko ? Ben sana söyleyeyim Aybike oldu her zaman senin yanında Aybike vardı ama o kızın anne ve babası boşanınca sen o kızın yanında olmadın haklı veya haksız Aybike'nin yanında olman gerekti onu yalnız olmadığına inandırman , hissettirmen gerekti ama sen yapmadın . Asiye ile yeteri kadar empati yapmıyormuş ya hani sen onunla yaptın mı yeterince empati ?
Ve son kez hepsine dönerek konuşmaya başladı .
- Aybike hiçbiriniz ona hak vermesini beklemedi sizden sadece onun yanında olmanızı istedi , onun sizin her zaman yanınızda olduğu gibi . Biriniz de gidip o kıza nasılsın , nasıl hissediyorsun diye sordunuz mu ? Siz Aybike'yi anladınız mı da onun sizi anlamadığı ile suçladınız onu . Ama ben size söyleyeyim hiçbiriniz Aybike'yi hak etmiyorsunuz . Bu söylediklerimden bir şey anlamış ve bir şey çıkarmış mısınızdır bilemem ama Aybike uyandığında o kızın suratına hangi yüzle bakacaksınız merak ediyorum doğrusu .
Ve Tolga sinirle çıktı dışarı . Herkes Tolga'nın söylediklerinin şoku içerisinde kalmıştı anlamışlardı yaptıkları yanlışları . Tolga'dan sonra Şengül gelmişti bağırıp çağırmıştı ama Tolga'nın söylediklerinden sonra kimse onu dinlemiyordu bile .Ardından acil müdahale odasından doktor çıktı .
- Aybike Eren'in yakınları ?
Herkes kafası doktora vermeye çalışırken Şengül cevap verdi hemen .
- Ben annesiyim . Nasıl kızım doktor hanım ? İyi deyin nolur .
- Merak etmeyin hayati tehlikesi yok , camlar tehlikeli bir yere denk gelmemiş şanslıyız ki . Ama kızınız cama çarpmadan önce akıllıca davranıp koluyla kafasını korumuş eğer bunu akıl etmeseydi şu an başka şeyler konuşabilirdik . Neyse ki kafasında önemli bir şey yok yine de kesiklerden dolayı kafasına birkaç dikiş atıldı ve sağ kolunda bir kırık var çarpma etkisiyle ama dediğim gibi hayati bir tehlike yok . Ancak bu gece gözetim altında hastanede kalması gerekiyor kafa travması riskine karşı . Normal odaya alındı , danışmadan oda numarasını öğrenebilirsiniz .Herkes çok mutlu olmuştu , Aybike iyiydi ama hala kafaları Tolga'nın söylediklerindeydi bu yüzden odaya nasıl gidecekler nasıl Aybike'nin yüzünde bakacaklar bilmiyorlardı . Danışmadan oda numarasını öğrendiler ve korka korka odaya doğru gitmeye başladılar . Berk çok korkuyordu Aybike'nin onu affetmemesinden bir daha ona sarılamayacak o tatlı yanaklarından öpemeyecek olmaktan . Kızı kaybetmekten çok korkuyordu . Aybike'yi bu süreçte yalnız bıraktığı için ve Aybike'nin yalnızlığını kendisi değil Tolga sayesinde anlamış olduğundan kendine bir kere daha sövdü .Onsuz nasıl yapardı ? Asiye , Ömer ve Oğulcan kızın ailesiydi onları affederdi belki ama onu affedecek miydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AyBer Hayali Kurgular
Truyện NgắnBazen tek partlık bazen de bir kaç partlık Ayber kurguları olucak bu hikayede .