~Stiles (Alex)~
Aptal gecenin karanlığında kendimi mekandaki ter ve içki kokusuyla kaybederken telefonuma bir mesaj geldi her ne kadar bakmak istemez sem de bakmak zorunda kaldım bir taraftan da sigaramı yaktım ne de olsa sarhoş bedenler sigara kokusunu fark edemezler mesaja baktım aynen şöyle yazıyordu ;
Jess: "Tatlım çok kötü bir durumdayım acilen buraya gelmen lazım"
Birkaç dk mal mal arkadaşım olacak sürtük pisliğin mesajına baktım tanrım bu kadından gerçekten o kadar çok nefret ediyordum ki evrendeki kelimeler ona olan nefretimi anlatmaya yetmezdi sinirle yerimden kalktım ve barın çıkışına doğru yürümeye başladığımda beni günümü daha da harika yapacak bir sürpriz bekliyordu ...
... Etrafa bakmaya başladım ve içimden okkalı bir küfür savurdum niye bütün belalar beni bulmak zorundaydı ki ? ne mi olmuştu? üstüne baya bir para verdiğim ve taksit lerini ödemeye bile başlamadığım lacivert motosikletim ortalıkta yoktu bir iki dk sonra sinirden ve gece boyunca devirdiğim içki şişelerinin etkisiyle yere dizlerimin üstüne uslu bir kız çocuğu gibi düştüm etraf gittikçe bulanık olmaya başladı ...
... Emin değilim ama sanırım bir adam benim kolumdan tutup kaldırmaya çalışıyordu tam gözlerim kapanırken kalın ve tanıdık başka bir adamın sesini işittim onun o güzel sesi gecenin hafif esen rüzgarına karışırken şunu dediğini duydum ;
" Bırakın onu bu güzellik bu gece benimle"
Artık tamamen bayıldığım da hala içimde şu kelime yankılanıyordu güzellik, güzellik, güzellik
...
Bölüm sonu şöyle ifade etmeliyim ki bu benim ilk kitabım zaten büyük ihtimalle bunu yayınlamam yayınlasam bile okuyanın olucağağını sanmam
Ve son olarak şunu söylemeliyim anlamayanlar için benim kurgu da stiles bir seri katildir ve zamanla iyice delirmiş kafayı sıyırmış herşeye sinirlenen gergin biri olmuştur . Seri katil olduğu için gerçek adını kimse bilmez lakapları; "Alex , Sam , Umutsuz karanlık ve daha fazladır. Ama bulunduğu çevrede katil Alex olarak tanınır. Ayrıca kendisi "kain tilki" dir. Buda benim kurgu ...
Kain Tilki Nedir : adı üstünde kain olan bir tilki yani stiles bir tilkidir.( Bu gücü gizli bir tapınakta parşömen lerde gördüğü değerli bir asa ararken yanlışlıkla elde etmiştir. ) Ve büyüye olan merakı sonucu güçlü bir kain olmayı da başarmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sterek / Geçmişin Bedeli
Abenteueryıllar sonra köşe başındaki bir barda yeniden karşılaşan biri kurt adam diğeri kain tilki olan iki günahkar adamın aşk hikayesi