Mektup

25 3 1
                                    

•Tarih 17 Haziran 2023 Saat 23:05•

Jungkook:
[Düşünüyordum kalbi kırık bir şekilde ve karar verdim mektup yazacaktım bu mektup belki umursanmayaktı ama yazacaktım]


Sevgili Kim

Evet 18 Haziran 2023
Sabah saatlerindeyiz
Doğrudan konuya gireyim; Bu bir intihar mektubudur

Büyük bir ihtimalle sen bu mektubu okuduğunda ben hayatıma son vermiş olacağım.

Başlıyorum anlatmaya , küçüklüğümden beri sana karşı hisler besledim ilk aşkımdın ve bunu biliyordun...
Şuan birlikteyiz ama sen başkasını sevdin hep , beni aldattığını gördüm Kim defalarca hemde, sen bildiğimi bilmiyorsun tabii.
Son zamanlarda herşey üst üste geldi , ben artık dayanamıyorum . Bu iğrenç dünyada yaşamaya devam etmek istemiyorum. Zaten öldüğüm için pek üzülmezsin kızlarla daha rahat takılırsın senin işine gelir ama bu mektubu yazmak istedim , yaşadıklarımı hislerimi bil istedim sevgilim.

Tae-jin'le kavga ettim , annem iki paralaninca geldi ve bütün paramı alıp gitti , arkadaşlarım beni sevmediğini söyledi , arkadaşların beni aşağıladı ve yanına yakışmadığımı söyledi , okulda zorbalık görüyorum ve sen beni aldatıyorsun , kırgınlığımı bilemezsin...

Nasıl dayanabilirim ki bunca şeye
Kalbim nasıl dayanabilir
Çok yoruldum Taetae'm
Sığınacak kimsem yok
Sen yoksun , annem yok , Tae-jin yok , arkadaşım yok .
Yaslanabilecegim bir kişi , tutunabilecegim bir dal , yaşama sebebim yok.

Beni seven yok , ölmeme üzülecek bile kimsem yok.

Seni çok seviyorum Kim.
Tanıştığımız ilk ana kadar hatırlıyorum
Bana ilk gülümsedigin ilk gözgöze geldiğimiz anı hepsini hatırlıyorum sevgilim ama senin için anlamsız değil mi? Umursamıyorsun ne de olsa.

Kendine iyi bak sevgilim.
Üzülmeyeceksin ama söyleyim benim için üzülme ben orada mutlu olacağım bu acımasız , igrenc hayattan kurtulmuş olacağım. O yüzden benim için sevin sevgilim. Birgün biri sana kimse beni senden çok sevemez derse beni anlat sevgilim . Beni unutma sevgilim . Beni güzel hatırla sevgilim . Hoşçakal sevgilim.

Jeon Jungkook~

Jungkook:
[Yarın hayatıma son verecektim.
Mektubu yazdım ve anıları düşünmeye başladım gözlerim doldu ağlamaya başladım sürekli ağlamaktan bıkmıtım neyse ki yarından sonra bir daha aglamayacaktım]

[Anılarımda bir gezintiye çıktım]

___________________________________________

Nasıl buldunuz???
Yorumlarınızı bekliyorumm

İn Love Or Not LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin