...
"Şurayı da imzalarsan tamam arda"Arda ne söylenirse yapıyordu,ferdi imza atmadan önce okumasını tembihlemişti ama o stresten okuyamıyordu bile.
Göz ucuyla volkana baktı,o fazla korkutucuydu.Elinden düşürmediği tesbihi,sürekli temizlediği silahı.Tam mafya babası.Ferdi de öyleydi gerçi ama biraz daha yumuşak bir kişiliğe sahipti ardaya göre.
"Oldu değil mi"
Ardanın dediğine Ferdi kafa salladı ve kendisi de imza attı."Abi ardanın babasını yurt dışına çıkaralım, olabildiğince canerin abisinden uzak kalsın"
"Peki canerin kardeşi emre, hapisten çıkarsa ne halt yiyeceğiz?"dedi mesut.
Volkan sigarasını yaktı ve geriye yaslandı."Bi ara görüşüne gideceğim,özlemiştir beni ufaklık"
"Abi o kadar ileri gitme istersen o piçin ne yapacağı belli olmaz"
Ferdi derin bir nefes aldı ve ardaya baktı.Arda bir hayli gergindi,ufacık çocuğu bir anda böyle bir ortama sokmustu.Bir kez daha küfür etti kendine.Bir çok yolu denemişti aslında, evlatlık almayı bile düşünmüştü.Ama babası ölmediği sürece evlatlık alamazdı,hem de gençti ferdi vermezlerdi ona ardayı.
"Sen odaya geç,sıkılırsan masada bilgisayar var onunla ilgilenebilirsin"
Arda gulumsedi ve kafa salladı."Teşekkür ederim"
Arda ferdinin dediği gibi odaya gittiğinde ferdi derince ofladı."Ardanın haline çok üzülüyorum"
"Bu kadar kasma bilader"
Ferdi altaya döndü."yaşı 18 mi,8 mi belli değil.O yüzden onunla konusurken sesim yüksek çıkar diye çok korkuyorum,benden korkmasın diye uğraşıyorum"
....
"Nasıl bir erkekle evlenirsin ferdi!"Babası ferdiyi ittirince ferdi sırtını duvara çarptı.Acıyla kıstı gözlerini."baba mecburi bir evlilik"
Ferdi yüzüne yediği sert tokat ile gözlerini kapattı.
"Kadınlar ne güne kaldı lan?"
Babası çıldırmıştı,ya ferdiye vuruyor ya da etrafındaki nesnelere.
"Hayal kırıklığından başka bir şey değilsin ferdi!"
Ferdi bu sözleri ilk defa duymuyordu,ama bu sefer daha çok yakmıştı canını.
"O gerizekalı altayı da geberticem, orda burda erkeklerle fingirdiyormuş adıma leke sürüyor ulan!"
"Abim senin soy ismini bile taşımıyor,ne leke sürmesinden bahsediyorsun?"
..............
Aydınlanmanız için açıklama yapayım dedimŞimdi bu ferdiyle Altay kardeş ama Altay annesinin soyadını almak istediği için 18 yaşından sonra soyadını değiştirmiş yani soyadı bayındır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orkide•Ferdi x Arda•
Action"orkideleri severim,kedileride severim.Sen neyi seversin?" "seni" !Mpreg!