Első fejezet

331 17 0
                                    

Bár a könyv biójában olvasható, de azért még egyszer ide is leírom a biztonság kedvéért. Ezt a könyvet a 18.-életévét be nem töltött emberek számára csak saját felelősségre ajánlom! A könyvben többek között erős szexuális tartalom lesz olvasható!

___________________/\____________________

New York utcáit elkezdte belepni a megfagyott esőképződmény, jellegzetes nevén a hó. Novemberi hónap lévén már illő volt eme forgalmas városnak, hogy hivatalosan is életbe lépjen a téli időszak. Az amerikaiak mindig is szerették, ha az időjárás az évszaknak megfelelően mutatkozik meg.

A mai este hideg. Mondhatni csontokat rezegtető, azonban a házakban előszeretettel fűtők miatt igencsak kellemes lehet a négy fal között töltött idő. Ez különösen igaz két vadul szeretkező emberre, akik hangot és asztalt nem sajnálva nyalják, falják egymást.

- Hngg! - nyög a kék hajú fiú sokadjára, mire a fekete hajú gonosz mosolyra húzza a száját, és még erősebben döfi hosszát a fiatalabba, mire az megfeszül és kilövelli nemiszervéből a spermát. Elélvezett.

- Ejnye, ez már a negyedik nekifutásunk volt alig 1 óra alatt, mégis érzem, hogy képes lennél újra csinálni - adja gondolatait az idősebb, az előtte asztalon elterülőnek a tudtára, utána pedig szemérmetlenül a kitágított lyukához ér ujjaival, ahol nem sokkal ezelőtt a farka lelte otthonát. - Imádlak, de tényleg. Senkivel sem olyan kielégítő és izgalmas a szex, mint veled. Ha nem lenne párod, simán elhívnálak akár randizni is, pedig az nem vallana rám.

A kék hajú fiúnak ennek hallatára kitisztult az elméje, és vadul felpattant az asztalról, ezzel a mozdulatával arrébb lökve a sötét hajút.

- Végeztünk mára, elmehetsz - dörren fel mély hangján, korát megszégyenítően, és összehúzza magán a testi méreteihez képest igencsak hosszú és elálló fehér inget.

- Pff, haha! - kacag fel a top fél. - Mindig ez van. Az előbb még olyan előszeretettel fogadtál magadba, mintha nem lenne holnap. De amint nagyjából ki vagy elégítve, olyan rideggé válsz, hogy a gleccserek is megirigyelnék.

- Azt mondtam, elmehetsz! Kai mindjárt itthon lesz - veszi szájába az iqos-t, és egy hatalmasat szippant belőle.

- Ohh, akkor valóban sietnem kell, nehogy megtudja, hogy a szerelme másokkal is dug - mondja ki a szavakat ironikusan, de azért elkezd öltözködni. - Még szerencse, hogy eggyel feljebb lakok. Különben így kellene kimennem az utcára - mutat végig magán. A férfi szépen kidolgozott testén izzadságcseppek sokasága díszeleg, mellé pedig párosul a gondosan kikarmolt, kiszívott foltok. A kék hajú fiú nem tehetett róla, de amikor végignézett az idősebben, érzékien megremegett. - Látod, pont erről beszéltem - lép közelebb hozzá a fekete hajú, miután látta a fiatalabb reakcióját. - Lehetetlen kellőképpen kielégíteni téged, annyira kéjsóvár vagy - nyalja meg a fülcimpáját, mire a kék hajú kelletlenül bár, de szorosan a férfihoz simult, úgy, mintha nem is ő irányítaná a testét. - Jó fiú - csókolja homlokon, majd hátrébb lép tőle. - Tényleg ideje mennem, nem hiányzik a patálé. Te is fürödj le gyorsan, míg a pasid haza nem ér - kapkodja magára a ruhákat, míg a fiatalabbik fiú a konyhapultnak nekitámasztva szívja el a cigijét.

Hajnali 11 óra van. Taehyung kék haját törölgetve lép ki a fürdőszoba ajtaján, közben pedig mint mindig, most is próbálja legyűrni a feszültségét, ám most ez nem sikerült olyan jól, mint ahogyan a legtöbbször szokott. Hasra feküdt az ágyán, majd oldalára helyezkedett, végül magzatpózban kezdte el itatni az egereket. Elöntötték az érzelmek. Szégyen, lelkiismeretfurdalás, hányinger, önmarcangolás. Egy szóval minden olyan emberi feeling, amit egy valamire való ember érezni szokott, amikor megcsalja a párját. Kim Taehyung, a 18 éves, gimnazista éveiben járó, kék hajú fiú egy jó ideje tisztában van a tetteivel. 16 éves volt, amikor egy évfolyam társával, nevezetesen Kai-al, összehozta őket a sors. Szerelem volt számára első látásra. Imádta a szorgalmas, kitűnő tanuló, a suliban iskolaelnöki helyet elfoglaló, szabadidejében rapperként foglalkozó, magas, hosszúkás hajú srácot. Az elején minden rendben volt, azonban mivel Tae-nak újra kell járnia a 12.-et, mert megbukott, Kai pedig elkezdte az egyetemi tanulmányait, hirtelen lecsökkent a napi ráláthatóságuk egymás mindennapjaira. Kai nem tudott annyi figyelmet szentelni neki, amire szüksége lett volna, így elkezdődtek a kicsapongások az ifjabb fiú életében, aki úgy volt vele, hogy ha párszor félrelép, az nem probléma. Ám ahogyan cseperedett, úgy találta magát szemben a való igazsággal, miszerint nincs semmilyen magyarázat a gyalázatos tetteire. Mégsem volt képes leállni. Így már lassan egy éve mással is megosztja a luxus lakásának szexre is alkalmas szegleteit a szerelmén kívül.

- Picurkám, hazaértem! - harsan fel a vidám hang, ami Taehyung szívét mind a mai napig megdobogtatja. - Na, mit hoztam az én kedvesemnek? - kérdezi, miután adott a kék hajúnak egy hosszas csókot.

- Hm, fogalmam sincs. Megmutizod? - kíváncsiskodott gyermetegi énnel az alig pár hónappal fiatalabb fiú.

- Tessék - nyújt elé a kérdésre egy gondosan becsomagolt dobozt. Tae nem várva egy pillanatot sem kezdi el kibontani a neki szánt ajándékot. Amikor félig ki volt már csomagolva az ajándék, a fiatalabbik megállt, felismerve a csomag tartalmát. - Nah, mit szólsz hozzá?

- E-ez...

- Igen, Picikém, pont az amit látsz - mondja bársonyos hangon, majd érzékien megfordítja kezeivel a vékony testalkatú fiút, hogy vele szemben álljon. - Tudom, hogy a sok tanulás, és a kötelező egyetemi előadások miatt nincs annyi időm rád, mint szeretném, de azt tudnod kell, hogy nagyon szeretlek. És mivel tudom, hogy számodra fontos a testi kontaktus, úgy gondoltam, hogy örülni fogsz ennek - bontja ki teljesen a tárgyat, és a kezei közé fogja. - Nos, van kedved játszani velem ezzel a csavaros műpénisszel?...

Taekook - Vágyak tengerénWhere stories live. Discover now