Sominaeee waka waka eee
\●\●\●\●\●\●\●\●\●\●\●\●\●\●\
Pic sanzuyu dovelim
Inui:
.....ben bisi diyemiyorumSenju:
+Sanzu:
Resit degiller ya sorun olmaz umarimTakemichi:
Ulan bi sevgilimiz olcakti 50 yilin basi oda karakolluk olduSenju:
Bahtsizlikta take gibi olmayinChifuyu:
Kac saat oldu onlar gideliInui:
2,3 saat sanirimSenju:
Cok uzunmus ozledim ben yuzuhamiSanzu:
Ya son konusmamizda hafif tartismistik bole bitmesinTakemicgi:
Lan sanki olcekmis gibi sus tovbe ya hem daha biz sevgili olamadik olmezler ondanSenju:
LAN BIZIM EVIN BAHCESINDE YUZUHA NAPIO BURDAInui:
Sorunsuz halettiler mi ki sorsana çabuk in aşşağıChifuyu:
Sen endiselendin mi kokonoi icin bakim🤭Inui:
Hayır ne alaka?Sanzu:
Bunu gotun dese gene inanmam knk
Lan
Rin ario RIN ARIOTakemichi:
Oh atlattik bu gunudeInui:
Onlardan cok bizim endislendigimize eminim□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□▪︎□
DÜZ YAZI
SANZUDAN:
Aradigini gorur gormez actim.
"RINDOU OLMEDINIZ DIMI!?"
Cok fazla bagirmistim ama cok korkmustum gercekten.Uzun sure bir cizirti duydum sonraysa gulme sesi geldi.Derin nefes aldim hala gulebiliyordu demek ki.
"Seninle bir gece gecirmeden olmem merak etme"
Dedigi seyle yutkundum.He? Gece yani....
Panikle telefonu yuzune kapattim.Akli fikri nerede yine.Yuzumun kizardigina emindim bir daha telefon caldiginda bakmadan actim."Domates gibi olmussundur yine"
"Rindou siktir git tamam mi"
Tekrardan gulmeye basladi bu cocuk beni oldurecekti gercekten.
"Ayip oluyo ama karakoldan ciktigim an seni aradim dedigin seye bak"
Sessizce durdum.Ne demem gerekirdi suanda daha once hic kimse boyle bisi demedi bana tesekkur mu edim lan niye edim iyi misin dersem tekrar gulecektir bana....
"Hm? Haru-chan orda misin"
"Yok ama annen burda konusmak ister misin"
"Tuh annemle yer degistirsek keske"
...Kafasimi guzel nasil olacakki suan cok degisik davraniyor ama kesinlikle.
"Sen..... bize gelmek ister misin yani sey"
Ben niye malim
Hayir niye malim cidden kendimj aticam assagi uke gibi davraniyorum hayir hayir"Kapiyi acarmisin zile basmayayim"
"Cok cabuk geldin"
"Bahcedeydim zaten"
Kafami pencereden cikarip baktim cidden ordaydi.Goz goze geldik gulumseyip goz kirpti.Etkilemeye mi calisiyor anlamadim ama etkilendim.Tekrar iceri girdim ustumu degistirdim hizlica anahtarimi alip assagi indim.Yuzuhayi gorunce senju gitmisti ev bostu yani.
Dur ev bos ve rindou suanda kapinin onunde..
Merdivenlerden assagi indim kapiyi actim.Actigimda kapinin kenarina yaslanmis ve kollarini baglamisti cok opulesi duruyordu.
"Evde kimse var mi?"
Yutkundum zaten gelisinden belliydi neler olacagi ama hazir degildim suan sanirim...
"Yok kimse gecebilirsin"
Siritti.siritmaktan insanin yuzu acir biraz hep siritiyor.Sanki kendi evi gibi iceri gecti yayilarak koltuga oturdu.
"Niye bakiyorsun otursana yanima"
Aslinda opusuruz en azindan demistim ama hic yakin durmuyordu bana.Okuldaki yuzunden mi? Sanmiyorum niye uzak duruyordu.Duramazdi.
Yanina gittim koltuga oturmak yerine kucagina oturdum.Gozleri acildi siritisi silindi.Heh
"Niye hosgeldin opucugumu almadim ben?"
Bu sefer gercekten kizardigini gordum.Cok sevimli yerim.
"Unutmusum simdi opsem kabul mu?"
"Hmm kabul edilebilir sanirim"
Ensemden tutup beni kendine cekti.Dudaklarini sertce bastirdi dudaklarima.Oyle sert bastiriyordu ki nefes almakta gucluk cekiyordum.
Ellerini kalcama goturunce irkildim.Sanirim gercekten yapacaktik
"Bakma oyle sen istemezsen dururuz haru"
Oyle bir bakiyordu ne kadar yalvarsamda duracak gibi degildi.Kacmak istemiyordum daha fazla.Niyetim belli etmek icin ellerimden birini tisortunun icine soktum goguslerinden biri avucladim.
O kadar saskinca bakiyordu ki bana.Gulumsedim.
"B-bunu daha once yapmaliydin"
Beni yana ittirip ayaga kalkti ve elimden tutup cekistirmeye basladi.Benim odama gidiyorduk.
Beni hizlica odaya ittirip ustume dogru yurudu.Istemzisce arkaya giderken yataga oturdum.Bacaklarimin arasina girdi.Bana cok tepeden bakiyordu kafami kaldirip baktigimda yutkundum.Tahrik oldugu herhalinden belliydi.
Elini kafama koyup sacimi oksadi.Gozlerinin icine bakmaya devam ettim.
"Hala hazir degil misin gercekten?"
Bana hala istek dolu bakiyordu.Kafamdaki elini alip dudaklarima yaklastirdim.Dilimi hafifce cikarip parmaklarini yaladim.
Bugun yaptigim hersey buyuk ihtimalle onu soka sokuyordu.
Kendine geldiginde beni gogsumden yataga ittirdi.Sirtim yataga degince ustume cikti.Cok mukkemmel gozukuyordu.
"O zaman daha fazla beklemeyelim degil mi haru~"
_________________
1093029202 yil sonra geldim valla yazamiyorum ua yapacak birsey yok beni boyle kabullenin 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havlulu çocuk =rinzu= texting
FanfictionSanzu: Okulun ortasında sadece götünde havluyla gezen sen misin? Argo küfür mizah olmayan mizah texting kitabı buyrun