Bölüm 29- Savaş'ın çocukluk anısı

32 2 10
                                    

İyi okumalar 🌈🌈

Bg: Barış, kalk ne işin var senin orda kalk nolur kalk... Hani bizim için yaşayacaktın hani Bizi bırakmayacağına söz vermiştin.

Büge odadan çıkar.

S: Büge...

Bg: Uyanması çok mu zor...

S: Evet...

Büge Savaş'a sarılır.

Bg: Ben barışsız yaşayamam Savaş. Can babasının bu halde olduğunu öğrenirse çok kötü olur.

S: Gel eve gidelim.

Eve giderler.

Bg: Ben barış olmadan yaşayamam...

Savaş cebinden resim çıkarır.

S: Bakın bu resimde annem, ben, Barış ve prensesim var. Bu resimden annem ve hayal gitti, şimdi Barış'ta giderse bir tek ben kalıyorum. O yüzden sevdiklerinizi korumayı bilin. Ben ve Ferman beceremedik siz elinizden geleni yapın. Barış'ın da dediği gibi bir çocuğun ruhunu öldürmekte cinayettir.

F: Vay be Savaş bu sözleri ilk defa senden duyuyorum.

S: Başka kimden duyabilirsin ki?

Hastaneye bakalım. Barış oksijen maskesi ile uyuyordur. Zahit gelir.

Zh: Oğlum... Özür dilerim. Sana böyle davranmamalıydım, biliyorum beni affetmezsin ama ben seni abin ve kız kardeşini eşit seviyorum.

O sırada Savaş gelir.

S: Noldu Zahit efendi oğlun bu haldeyken gelip özür mü diliyosun. Bunlar timsah gözyaşları Zahit efendi. Eğer Barış şu an bunlar duyuyor olsaydı, o da inanmazdı, gerçekten.

Zahit gider.

S: Sana ilk abi dediğim günü hatırladın mı?

Flashback

Barış ve Savaş elma ağacının orada koşturuyordur

S: Barış, ağaca çıkalım mı?

B: Oğlum saçmalama lan. Babam yasakladı, yakalanırız.

S: Canım elma çekti ama...

B: Madem, benim kardeşimin canı elma çekti, biz çıkarız o ağaca alırız

Barış ağaca çıkar. Savaş Barış'a bir tane elma gösterir.

S:Bana şuradaki elmayı alır mısın abi...

Barış tam Savaş'ın istediği elmayı alacakken durduğu dal kırılır ve Barış aşağı düşer.

Zh: Benim sözümü dinlemedin, SENDEN ADAM OLMAZ!

Zahit Barış'a tokat atar, bir daha tokat atar ve bu tokat sert olduğu için Barış yere düşer.

Zh: Benim sözümü dinlemedin, bak kardeşine hiç böyle şeyler yapıyor mu?

Flashback sonu

Barış yavaş yavaş gözlerini açar.

S: B-Barış! Abim sakin kapatma gözünü nolur!

Savaş hemen Ferman'ı arar.

*ÇALIYOR... FERMAN✌️*

S: ALO FERMAN HEMEN GELİN BARIŞ UYANDI.

Fr: Ne! Sen ciddi misin?

S: Evet ciddiyim Ferman daha şimdi gözlerini açtı.

Fr: Tamam tamam hemen geliyoruz

Ferman telefonu kapatır.

3 Arkadaş (Final)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin