Bölüm:3 İlk kavgam

24 1 0
                                    

Bende uzun boylu ve kalıplı bir çocuktum . Eski okulunda bana kimse karisamazdi korkarlardı . Bende o yediğim yumruğa çok sinirlendim kalktim ve dedim ki "bende Eren" diyip çocuğa yumruklar sallamaya vurmaya başladım çocuğun ağzı yüzü kan için de kaldı yere düştü üstüne çıktım ve onu yumruklarken kendimden gecmiştim hayatımda hicbir zaman böyle bir şey yapmamıştım.Ama basindada söylemiştim onlar dört kişiydi çocuğun arkadaşları beni onun üzerinden aldılar ve yere fırlattılar ve beni yerde tekmelemeye başladılar agzim yüzüm her yerim patlamıştı kanlar fiskiriyordu.O sırada bayilmisim.Gozumu actigimda Ahmet basimdaydi sağolsun beni evime kadar taşıdı annem ve babama bu halde gözükmek istememistim Ahmetten rica ettim beni hastaneye götürdü dikiş falan attılar iyi bir pansuman yaptılar.Ahmet beni evine götürdü biraz onunla dertlestik Ahmet'in anne ve babası trafik kazasında ölmüştü tek başına yaşıyordu.Onların evinde kaldım sabah okula gidecek halim yoktu zaten o yuzumle okula falan gidemezdim gerçi okuldakilerin hepsi her gün kavga ediyor onlarında yüzü öyleydi :) Ertesi gün kendimi toparladim ve okula gittim Peri beni gördü koşa koşa geldi ve bana sarıldı erkek arkadaşı yerine benden özür diledi bu olay yüzünden ondan ayrılmış bu demek oluyor ki çocuk gene bana karışacaktır bu sefer tek dilim ama Ahmet ve tayfasida benim yanimdaydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

çeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin