The Callisto Protocol (Hrvatski) #1

4 1 0
                                    

ŠTO TREBA ZNATI
PRIJE PROČITANJA OVE PRIČE:

Dali si znao?. U našem solarnom sustavu postoji osam planeta, u tom Jupiteru peti planet našeg solarnog sustava. Callisto Jupiterov četvrti mjesec & Otkrio ga je 7. siječnja 1610. talijanski znanstvenik Galileo Galilei zajedno s tri druga najveća Jupiterova mjeseca: Ganimedom, Europom i Iom. Kalisto je dobila ime po ženi koju je Zeus u grčkoj mitologiji pretvorio u medvjeda.

Likovi u ovoj priči:

Srriješ:

Jedan od pametnih svemirskih putnika, on zna sve o našem solarnom sustavu i našoj galaksiji.

Amuthan:

Nisam koncentrirao ovaj lik, ali vrhunac ovog lika je hrabrost na njegovom licu, sućut u njegovoj duši, on je poput javorovog lista 🍃.

Prabhakaran:

On je kapetan grupe čuvara galaksije i grupa čuvara galaksije uključuje 4 člana osim Prabhakarana i ta četiri člana su Bavith, Amuthan, Mugundhan i Srrijesh.
Dužnost Guardian Galaxy Group je zaštititi našu galaksiju od gorih vanzemaljskih sila, ali Srrijesh uvijek ne voli Prabhakarana jer Prabhakaran nije razumio ništa za svoju pobjedu, on će učiniti sve.

Doom X (glavni negativac):

Doom X je glavni negativac
Ova priča i on će stvoriti ogroman sloj atmosfere oko planeta Kalista za disanje i unutar tog sloja atmosfere on će stvoriti mali grad nazvan DoomVille i on će stvoriti mnogo robota pomoću kojih će stvoriti veliku bazu Ove radove obavlja On za 10 godina. Čitatelji, sada znam koje je vaše pitanje zašto je Doom X stvorio ove stvari?. Jer da bi izvršio svoj glavni plan, njegov je cilj ubiti sve svemirske putnike koji dolaze u blizini Callista i učiniti ga nečovjekom (zombijem) pomoću svojih tehnologija.

Bavith:

Svi podcjenjuju ovaj lik jer je igrač video igrica i on je A
Ovisnik o igrama Battle Royale. Nisam rekao istaknuti dio ovog lika jer će to biti veliki spojler moje priče.

Mugundhan:

Učitelj tehnologije On će kontrolirati bilo koju vrstu tehnologije, ali nije kontrolirao sebe.

Hvala vam što ste pročitali ovaj dio.
Nadam se da ste svi ovakvi. Pričekajte nekoliko dana za priču o protokolu Callisto.

Iskreno napisao,
Srrijesh.I

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Callisto Protocol (Hrvatski) Where stories live. Discover now