''Merhabalar ben Sudenazke bugün bir okul gezisi varke... AMA BEN ÇOK SIKILIRIM GEZİLERDE! En azından berkoşkomla gidiyorum.. AY BERKCAAANN!!'' bir anda annem bağırı verdi. ''KIZIM KAPA ÇENENİ! NE BERCKANMIŞ YAHU BABAN DUYSUN DA SENİ KUZU ÇEVİRME YAPSIN!'' bende bir bad girl olmaya çalıştığım için.. dedim kiy.. ''ANNE NE DİYORSUN KE SAÇMALAMA KE?!!!'' sonra annem küfür edip gittiy. Hah çokta umrumdake sonra dışardan bir korna sesi geldi. BİR BAKTIM Kİ SERVİSİ KAÇIRIYORUM!!??? hemen arkasından koştum ama yetişemedim.. Sonra aklıma berkeloşekemokechoclatemokem geldi... Onun arabası var çünkü o zengiyn.. sonra onu aradım. Ve dedim ki ''BERKOŞKOM KOŞ! SERVİSİ KAÇIRDIM! PLZ HELP ME!'' sonra berkoloşokomke bir anda geli verdi. ''SOPELOKE! İnanamıyorum. Bir servis.. bir prensesi nasıl beklemez!? Ona günün gösterecem.'' dediyu. Ve bende ''YA BERKCAN!!!!!!!!!!'' dediym. Sonra beni kucakladı ve ferrari mocasına bindirdi. Kalbi gibi kırmızıydı ferrari. Her saniye ona daha çok aşık oluyorum.
Sonunda okula geldik. Berkoloşkomke bana kapıyı açtı. TAM BİR GENTLEMAN! Sonra ''Hadi baby girl'' dedi. Bende ''Aww berkcaaaaaan!'' dedim ve okula doğru adım attık. Sonra nefret ettiğim bokoşloka hocası MATEMATİK hocası Doğamayan hoca geldi. Ve dedi ki ''Ben doğamamış olabilirim ama sizin kadar E.N.A.Yİ. değilim HOHO'' dedi. Bende göz devirip berkcanıma döndüm. ''YA AŞKİTOO BU HERİFKO NE DİYORKO?'' dedim. Sonra berkcann dudaklarını salladı. ''SG APTALG HOCAG?'' dedi ve hocayı kaslı kollarıyla alıp uzaya fırlattı. Bende berkcanokemokeakkakkekkaokoe me tşk ettim. ''YA BERKCAAAAAAAAN'' dedim. Sonra dedi ki ''Senin için kakamı yalarım'' dedi ve birlikte sınıfa doğru yürüdğk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağdaki Kedi
Mystery / ThrillerBerkcan ve sudenazke birlikte okul gezisinden sıkılırlar o yüzden dağa çıkar ve başlarına birşeyler gelir 😨😨😨😨😨😨😨😨 ne olucağını okurken bulun aşko kuşko kelebeko bebekolar💕💕💕