Gezike gelmişiz ke 3

10 1 1
                                    

    Sonunda kaslı bir kol beni dürtü. Gözlerimi açtığımda berkcanın kaka mor gözleriyle bana baktığını gördüm.. şefkat.. sevgi.. bakışları bunlarla doluydu. Sonra bana dedi ki ''Kalk aşkoloşkom. Geldik. Yeni maceralar. Yeni toletler''  dedi. Sonra bende heyecan ile kalktım. ''AMEN TONRAM! GERÇEKRTEN GELDİK Mİİ! '' diye bağırdım sonra piçıs Miray bana döndü ve bağırdı. ''Shut the fak up of ya? Senin sinek zırıltını çekemem.'' dedi ve badgirl cat walk yürüşü ile servisten ayrıldı. Sonra berckan bir kurt gibi mirayın arkasından hırladı. Sonra bende berkcana döndüm ve dedim ki.. ''Boşver aşkım. hadi beni dağlara götürr!! DAĞĞ'' dedim ve berckanın kaslı kolları sayesinde servisten çıktık. Sonra diğer enoyikeler kendilerini (gorilleri) görmeye giderken bizde berkcanımlaa onlardan ayrıldık!! Berkcan beni kaslı mı kaslı kollarıyla dağa çıkarıyordu. kaka yeşili gözleriyle bana bakıyordu. ve dedi ki ''Bu dağlar senin ve benim aşkım gibi büyük canım kakam'' dedi ve dudaklarını büzdü. Sonra bende ''YAA BERKCAAAAAN'' dediym. Sonra birlikte dağlara çıkmaya devam ettik.. Ama... ne o ki.. Arkama baktığımda.. BİR.. PİÇIS... MİRAY! Gördüm... o bize bağırarak silikon tabancası popsunu sallayarak geliyordu. ''YA SİZ MANYOKA MISINIZ YAAAAĞ? '' dedi ve bize yetişti. Berkcan arkasını dönerek kaka buz mavisi gözlerini piçısın gözlerine çevirdi. ''sg.'' dedi ve onu itti. O da dedi ki ''ABİ NAPTIĞINI SANIYORSUN SEN? BENIM BU ZARA MONTUM NE KADAR BİLİYOMUSUN?'' dedi. bende berkcanın kaslı kollarından aşağı indim. Sonra pick me pembesi ojeli tırnaklarımı ona doğrultarak. ''Berkcandan.. yada. benden.. sanane? ve.. BİZDEN.. UZAK DUR!'' dedim. Sonra miray beni yolundan iterek berkcana doğru yürüdü. ''Bak berkcan.. senin o kel kafanı.. senin o güzel renk değiştiren kaka gözlerini.. çok.. çok..'' dedi.. ben.. çok korkuyordum. Bu bir aşk ilanımıydı? Yoksa berkcan beni bırakıp o kıza mı koşacaktı? Bu.. gerçek olabilir miydi. Berkcan gözlerini şaşkınlık ile açtı ''Ne.. ne diyeceksin..'' dedi. sonra miray kafasını kaldırdı ve ''TOLETE SOKULMAK İÇİN ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR DİYECEKTİM! AAHAHHAHAH'' dedi. Sonra bende ona bir ölümcül yan göz attım. Sonra berkcan kafasını ÜZÜNTÜ ile yere çevirdi. Yoksa.. onun aşk ilanını duymak mı istiyordu. Sonra miray arkasını döndü. Bana baktı. ''Senin berkcanın. Benim aşk ilanımı duymak için sabırsızlanıyor. Ama sen bunu anlayamiyacak kadar KAKASIN! AHAHAHAHAH'' dedi. Sonra bende berkcanın beni korumasını bekledim.. bekledim.. ama.. ses yoktu. onun yerine bir bağırş vardı.. bende kafamı yukarı kaldırdım ve bir baktım ki.. BERKCAN YERDE SÜRÜNÜYOR! HEMDE BİR KEDİ BACAĞIDNAN TUTMUŞ ONU SÜRÜKLÜYORDU! Bende çığlık attım ''BERKCAAAPAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞANNN!'' Ardından miray çığlık attı ''AĞAAAAAAAAAĞAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞAAĞ'' Sonra ikimiz.. korkmuş... mahvolmuş.. efkar.. bir şekilde dona kaldık. Berkcan bana son bir kez kaka sarısı gözleriylr baktı. ''Beni unutma aşkitoloşkomişkokaşkoloşkosaşkoloşkom.'' dedi ve gözden kayboldu.

Dağdaki KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin