Papatya Tarlası

132 9 4
                                    

İyi okumalarr♡

*Jisung'dan*

Sabah daha alarmım bile çalmadan uyanmıştım. Bu gerçekten imkansız. Bunun olasılığı benim Minho'ya aşık olabileceğimin olasılığı gibi, imkansız.

Ah ama evet bugün Minho'nun sınıfıyla dersimiz var doğru ya tabii ki de bu yüzden erkenden uyandım. Çünkü bugün sinirlerim 2katı daha fazla bozulacak!

Bunları oturmuş düşünürken alarmımın sesi düşüncelerimden sıyrılmamı sağladı. Kalktım ve her zamanki gibi hazırlanırken okuldan başlayıp, okulu yaparken kullandıkları malzemelere kadar sövmeyi de ihmal etmedim. Hazırlandım ve yine yürüyerek okula gittim. Okulun bahçesinde bizimkileri beklemeye başladım. Felix ve Hyunjin yine birlikte gelmişlerdi.

Hyunjin;
Oha bu gerçekten Jisung mu lan!

Birden kolumu tuttu ve bir anda ıssırdı. Evet gerçekten de ıssırdı. Hatta ıssırmak ne kelime, hayvan oğlu hayvan resmen kolumu yiyor!

Jisung;
AHH! APTAL GERİZEKALI SOKUK BEYİNLİ! NAPIYORSUN LAN!?

Felix;
Lan bıraksana çocuğun kolunu!

Hyunjin;
Vallaha Jisung'muş.

Jisung;
Mal mısın oğlum sen bakıp anlayamıyor musun? Kör gözünü siksinler senin.Yedin lan kolumu!

Hyunjin;
Senin en son gelmemen büyük bir mucize

Jisung;
Kes sesini, gidip kuduz aşısı yaptırmam gerekecek şimdi!

Hyunjin;
Korkma aşılarım tam hahahhh

Felix;
Hahahhahah aşıların mı tam? İyi bari

En sonunda Jeongin ve Seungmin de gelmişti.

Seungmin;
Vayy bugün belliki Jisung'u beklemek zorunda değiliz.

Jeongin;
Oha koluna noldu senin?

Jisung;
Bu ebesini siktiğim bırak ısırmayı az daha kolumu yiyordu.

Hyunjin;
Ebemi rahat bırak

Jisung;
O zaman direkt sana musallat olayım ha ister misin?

Hyunjin;
Yok yok ebemi bul sen

Seungmin;
Bu gün bi tık gerginsin sanki Jisung

Jisung;
Abarttınız iyice amına koyayim ya!

Felix;
Evet dikkatli bakarsanız ufacık bi gergin olduğunu görebilirsiniz.

Hyunjin;
Ufacık mı? Papatya tarlası bile geçiremez bugün bunun sinirini

Jeongin;
Ayyy bugün 12/B ile beden dersimiz varr yaşasın!

Jisung;
Hatırlatma kusacam şuraya

Felix;
Bunun neden gergin olduğu belli oldu...

Seungmin;
Neyse hadi sınıfa çıkalım

***

Öğlene kadar bütün derslerde uyumuştum. Tabii ne kadar uyuyabilirsem. Sürekli Jeongin tarafından uyandırılıp şu Minho'nun arkadaşını dinlemek zorunda kalmıştım.

Jeongin;
Jisung kalk kalk öğlen oldu! Hadi inelim hem kesin Minho ve arkadaşları da inmiştirr!

Jisung;
Offf! Kalktım tamam sus da gidelim.

Bizimkilere de sorduk ama onlar inmek istememişti. Bizde Jeongin ile birlikte kantine indik. Kesinlikle kendi hür irademle indim, Jeongin beni kesinlikle öldürmekle tehdit etmedi...

İddia / Minsung-School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin