Prolog

50 1 0
                                    

Odkąd pamiętam rodzice zawsze dbali bym miała godne życie pełne dostatku. Tworzyliśmy szczęśliwą rodzinę. Ojciec wysoko postawiony prezes firmy, mama prowadziła jeden z lepszych salonów kosmetycznych w Sidney. Nasza szczęśliwa rodzina rozpadła się gdy mama umarła 8 lat temu po narodzinach młodszej siostry. Zostaliśmy sami z maleństwem, rodzice mamy nie utrzymywali z nią kontaktu odkąd wyszła za tatę. Nigdy mi nie powiedzieli przyczyny tego konfliktu. Początkowo ojciec bardzo dobrze radził sobie z opieką nad mną i Luizą. Parę lat po śmierci mamy u taty stwierdzono nowotwór. Prawdziwe problemy zaczęły się gdy skończyłam liceum. W wieku 18 lat zamiast myśleć o studiach jak większość moich rówieśników musiał walczyć by zdobyć pieniądze na życie dla mnie i siostry. Z ojcem było coraz ciężej, nie był już zdolny by prowadzić swoje stanowisko w firmie, to co obecnie zarabiał nie wystarczało na leki dla niego. Każdy dzień był walką dla naszej rodziny. Pragnęłam tego szczęści, które kiedyś nam towarzyszyło. 

                                                                                    ***

Ojciec zmarł po 16 urodzinach Lu. Widziałam jak bardzo to przeżyła. Miałam wrażenie, że bardziej niż ja. Ciągle obwiniała się, że nasza teraźniejszość to jej wina. Za każdym razem starałam tłumaczyć jej, że nikt z nas nie miał na to wpływu. Nasza sytuacja finansowa poprawiła się od kilku miesięcy, pomimo pytań siostry nie chciałam mówić jej prawdy. Nie mogłabym znieść jej smutnego wzroku związanego ze strachem, że jeszcze mnie może stracić. Bolało mnie to jak musiałam kłamać jej prosto w oczy. Gdy stawałam przed lustrem czułam obrzydzenie do samej siebie. Czułam, że to miasto już nie jest naszym domem. Przysięgłam sobie, że uzbieram wystarczająco pieniędzy by wyprowadzić się do Los Angeles, wynająć komfortowe mieszkanie. Na całe szczęście praca w Strip Clubie dawała mi szanse na spełnienie swoich planów. Zrobienie prawka i kupno wymarzonego gruza tym bardziej mnie w tym utwardzały.
Niespełna po niecałym roku pracy i odkładania oszczędności przez te około 1,5 roku wraz z siostrą rozpoczęłyśmy przygotowania do przeprowadzki i zaczęcia nowego etapu w życiu...

PoszukiwanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz