Yağız dan
Burak, hocanın olmadığını söyledikten sonra Ülkü ve bende hemen sınıftan çıkmaya karar verdik.Bankta oturup konuşurken bir 30 dakika sonra Leya arkamızdan gelerek ikimizi korkuttu.
L:Naber Aşko-kuşkolarim
Ü:LEYA
Y:Bırak Ülkü bebeğim,bizde sizi gördük demi?
L:Sizi derken?
Y:Anlamamış gibi yapma.Çağani diyorum,hani birlikte oturduğun,gülerek konuştuğun hatta saçıyla deli gibi oynadığın.
L:Hah o mu ? Sadece arkadaşça
Ü:Tabii Tabii canım öyledir
L:ÜLKÜ.
L:Neyse ya bir şey istiyor musunuz kantinden kendime alırken sizlerede alıyım bare
Y:Konuyu değiştirme
Ü:Aynen, Yağız haklı konuyu değiştirme
L:Aman Allah'ım,ikisi birlikte olup beni-
Y:Tmm Leya,her zamanki gibi olsa olurmu ?
L:Sözümü kestin
Y:Tmm,özür dilerim
L:Kabul.
L:Siparişleriniz beş dakikaya gelir bey efendi
Y:TeşekkürlerKoşarak burdan uzaklaştı.Bende Ülküya bakıp gülümsedim.
Leyayi bekledik.Gelmeyince endişelenmeye başladık.Ü:İkiye ayrılıp arayalım bence, okul çıkış saati yaklaşıyor
Y:TmmKantine çıktım,orda yoktu.Bahçeleri gezdim,birinci,ikinci kata çıktım.Yoktu.Arkams dönmemle Ülkü ye çarpmam bir oldu.O ağlıyordu.
Ü:L-l-leya
Y:Ne?Ne olmuş?
Ü:O -O -O çok kötü
Y:NEREDE?NE OLMUŞ?Sinirlerimi kontrol edemiyorum.
Ü:O baygın.
Y:Ne?Hemen hastaneye gidelim
Ü:Ben şoförü aramıştım.Burda bizi bekliyor.Hiç vakit kayıp etmeden Leyanin yanına gidip kucağıma aldım.Bize bakanları umursamadan hızlıca arabaya bindik.Bize en yakın olan hastaneye geldik.Şimdi doktorların elinde idi.
Ü:Okul kapanacak gidip çantaları alalım.Ailesine haber verdim.
Y:PekiGidip çantaları hemen aldık ve yine doğru hastaneye geldik.Kapıda doktoru bekleyen Cemre teyze ve Aytaç amcamı gördüm.Hemen yanlarına koştum
Y:İyi haber varmi?
C:Hiç bir haber yok
A:Merak etme hayatım o iyi olacak.Sarılarak saçından öptü.
C:Ordaki çocuğu tanıyor musunuz?Sürekli bize bakıyor.
Bu söylediğine karşılık hepimiz arkaya döndük.Çağani görmeyi beklemiyordum.
Y:Evt.Sinif arkadaşımız,iyi çocuk.
Yanına gittim
Y:Selam kardeşim,naber
Ç:İyi,Şey ben sizin konuştuğunuzu duydum.Sonra sizleri takip ederek buraya geldim.Merak ettim,Leya iyimi ?O an doktor çıktı.Onun yanına koştuk.
D:Leya hanımın yakınları
Hepimiz iyimi,görebiliyor muyum fln filan soru sormaya başladık.
D:Ay yeter.Çok iyi abartılacak hiç bir şey yok.Sadece bazı morluklar ve küçük yaralar var.Eve götüre bilirsiniz yarım saata kalmadan.
C:Görebilirmiyiz?
D:Tabii kiGirdiğimizde Leyanin yüzünde ve kollarında morluklar,ayaklarında bir iki yara bantları vardı.Oturma pozisyondaydi.Cemre teyzem hemen onun yanına oturdu.
C:İyimisin minnoşum?
L:İyiyim. Ne zaman burdan çıkacağız?Aşırı sıkıldım.
A:Hyr.En azından yerim saat geçsin
L:Off baba,İyiyim gerçekten
Ç:Sana bunları kim yaptı?Neden bu haldesin ?
L:Aslında ben kantina gidiyordum.Sonra bir kızın arka bahçeden ağlama sesi,bağırmadan duydum.Merak etmiştim.Gittim.Baktim ki Sapık Ozan ve ekibi bir kızı zorlamaya çalışıyorlar.Hakaret ediyordu,dalga geçiyordu,fiziksel zararda veriyordu.Bende hemen gidip Ozana Osmanlı tokatı attım.O çıldırdı.Ekibine beni yakalamalarini söyledi.Bende kendimi korudum hem dövdüm fln.Sonra kıza kaç diye bağırdım.Oda kaçtı.Bende beş kişiye karşı kaldım.Dövüşmeyi bilsemde bu biraz zorladı.Ellerimi yakalayıp ağzımı bir mendili bastırıp bayiltip kaçtılar.Son olarak bu haldeyim.Y:Ozan kim?
Ç:Ozan kim?
L:12/B sınıfta,kendisi futbol takımının kaptanı diye biliyorum.
Ü:O mu?Evt.BiliyorumBunu duyunca çok öfkelendim.Şimdi o çocuğunun yanına gidip bir güzel hastanelik etmem lazımdı.
Ç:Kusura bakmayın.Gitmem lazım acil işim çıktı.Sanada geçmiş olsun,Leya.
Ve koşarak kapıdan çıktı.Sonra bende tam gidecekken,Teyzam omuzumdan tuttu.
C:Lütfen oğlum gidip onlarla kavga etme boşuna.Ben yarın gidip bizzat direktör ile konuşurum.
Y: Sende konuşursun de ama ben onları hastanelik etmezsem hiç gönlüm tatmin etmeyecek.Ne cüret bu.Leyayi dövme gibi hiç kimsenin hakkı yok.
Ç:Lütfen oğlum
A:Teyzen haklı.Belki senide bu duruma sokarlar.
Y:Umrumda değilHızlıca hastaneden çıktım.Bugun futbol takımının antrenmanı vardı.Yani şimdi büyük ihtimalle ordalar.
Çağandan
Allahtan Leyoşuma ciddi bir şey olmamıştı ama ben yinede hesabını fazlasıyla alırım.Onlari bulmam gerek.Okuldakiler den sorup nerde olduğunu öğrendim.
Ç:Kardeşim gelsene bi.Arka bahçede konuşmamız lazım.
O:Ne konuşması?Kimsin lan sen?
Ç:insanca sana gel konuşalım diyorum
O:Bende kimsin diyorum!
Ç:Gidince fazlasıyla öğrenirsin
O:İyi bakalım,haydi gel.Onun arkadaşları da bizi takip etti.Arka bahçeye adım atar atmaz ona sert bir yumruk attım.Burnundan kan akmaya başladı.
O:Delirdin mi oğlum sen ?Saldırın sizde ne bekliyorsunuz?
Ç:Evt,delirdim.Sen deli ettin beni.Çok büyük kavga etmeye başladık.Beni ellerimden tuttu o pis arkadaşları tam yumruk atacakken ayağımla tekme attım.Ellerimi de bir şekilde serbest bıraktım.Fark ettim -ki Ozan yok.Onu düşünürken kendisi elinde büyük bir sopayla belirdi.Bana yaklaşıp vuracakken,Yağız geldi ve arkadan saldırıp sopayı elinden aldı.Sonra ikimizde onları bi güzel dövdük.Gülümse ile sanat asarimiza bakarken Yağız konuştu
Y:Eyvallah kardeşim,güzel iş çıkardık.
Ç:EyvallahEl sıkıştık.Ne halleri varsa görsünler.Leyama zarar veren bedelini fazlasıyla ödeyecektir.Bunu onlara bakıp içimden geçirdiğimi düşündüm.Ama yanılmışım.Çünkü sözümü bitirir bitirmez Yağız bana sırıtmaya başladı.OFFFF YINE MI?
Y:Doğru diyorsun
Y:Leyayi seviyorsun değil mi ?
Ç:Ne alaka?Sadece başkalarına zarar veren insanları sevmiyorum.
Y:Tabii Tabii bu yüzden Leyam dedin ya zaten kardeşim yada eniştemi demeliyim
Ç:Neyse ya haydi artık eve gidelim.Yarın görüşürüz.
Y:hahaha. Leya gibisin.Lafımı duymazdan gelerek konuyu değiştirmeye çalışıyorsun.
Ç:Ne değiştirmesi eve gidelim diyorum işte sen istersen burda ben gidiyorum.
Y:Tmmm tmm kızma eniştemGüldü.Eve giderken azcık olsun Leyaya benzediğimi söylemesi beni mutlu etmişti.Benim için bu en iyi iltifatı.Ayrica Enişte demesi hoşuma gitmişti.Elim yumruk atmaktan kızarmıştı.Yüzümde hafif morluklar vardı.Ama olsun buna değer.Sevdiğim kız için herşeye değer.Annem ve babamla biraz zaman geçirip odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just friends. leyça/lç
Ngẫu nhiênLeya zengin ve popüler bir kızdır.Sinif arkadaşı Çağan orta aileden biri ve çok zeki.Leya Çağani arkadaş olarak görüyor ama Çağan tam tersine ona sımsıkı aşık. Popüler kiz ve zeki çocuk aşkı❤️🩹 İnshAlloh beğenirsiniz😉😁 İyi okumalar 🥰