Künye

107 7 12
                                    

Merhabalar. Tasarıma yeni başladım ve sizlere de tasarım konusunda yardımcı olmak istiyorum. Tasarımlar ücretli değildir sadece şartları uygulamanız gerekmektedir.

Gerekenler;

kitap ismi
yazar ismi
kitabın türü
kitabın özeti
karakterlerin fotoğrafları (en fazla 4 tane )
çoğunlukla kullanılacak renkler
→kapağın hayalinizdeki görüntüsü

!!önemli!!

>Kapağın bir süresi yoktur.

>Beğenmediyseniz kapakta değişiklikler yapabilirim ve kapağı tekrar yapmak istiyorsanız en fazla iki kere tekrar tasarlarım.

>Hikaye açıklamasına Kitap Kapağı: @Icepumkin yazmalısınız.

>Kapağa başladıktan sonra bir mazeretim yoksa kapak en geç bir hafta içerisinde size teslim edilir.

>Seçtiğim fotoğrafları ve kapağı size instagram üzerinden atacağım, instagram hesabım biografimde bulunmakta.

>Lütfen yapım aşamasında beni çok sıkboğaz etmeyin işlerim yoksa gördükten sonra tahminen 3 saat içerisinde teslim ederim.

>Dm, yorumlar, instagram ve ya discord üzerinden sizlere ulaşabilmem lazım. Bu sayede size bulduğum şeyleri atıp hoşunuza giden bir kapak yapmaya çalışırım.

>Kapağın görünüşünü bana tarif etmeniz ve ya bir referans atmanız zorunludur.

>Kapağın son halini size Discord ya da İnstagram üzerinden atacağım bu yüzden ikisinden birinde iletişim kurabileceğimiz bir hesabınızın olması lazım.

> Sadece bu bölümün yorumlarından istek alıyorum. Bilgiler tam olmazsa isteğinizi tasarlamam.

>Discord, instagram, dm ve pano üzerinden istek almıyorum, buralar sadece haberleşebilmemiz için.

> Eğer instagram ve ya discord kullanmıyorsanız lütfen bana ulaşın sizinle pinteres aracılığıyla iletişim kurabiliriz.

Discord: jupiterloverii
İnst: Icepumkin

İnstagram'ı bulamazsanız linki bio'da.

Kapağı beğenmediğiniz ve ya mesajınızı görmediğim takdirde lütfen saygı çerçevesinden uzklaşmayın. Mesajınızı gördüğüm zaman başka bir kapak tasarlamıyorsam kapağınızı yapmaya başlarım. Kapağınızı yapmaya başladığımda size bildiririm. Artı olarak kapağı beğenip beğenmediğinizi lütfen belirtin. Dediğim gibi beğenmediyseniz iki kere daha kapağı tekrar yaptırabilirsiniz.

 Dediğim gibi beğenmediyseniz iki kere daha kapağı tekrar yaptırabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ocean Book Cover [Alım Yok]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin