Dikiş İzi?

84 9 0
                                    

Fourth: Uyurken bi anda gemini'ın sesini duydum. Uyandım ama gemini hala uyuyordu, sanırım uykusunda konuşuyor olmalı.

Fourth: Gemini, iyi misin?

Gemini: ...

Fourth: Gemini'a bi kaç kere seslendim ama cevap vermedi. Bişeyler sayıklıyordu. Ne yaparsam yapayım gemini uyanmadı.

*****

𝑺𝑨𝑩𝑨𝑯

-Mix çocukları uyandırmak için odaya gelir-

Mix: Hadi uyanınn çocuklarr, bizim çıkmamız gerek, sakın kahvaltı yapmayı unutmayın

Fourth: *Gözlerini ovuşturarak* Tamam baba unutmayız.

Mix: Tamam bebeğim, kendinize dikkat edin

Fourth: Umm

*****

20 𝑫𝑨𝑲𝑰𝑲𝑨 𝑺𝑶𝑵𝑹𝑨

Fourth: Gemini, hadi kalk kahvaltı yapıcaz

Gemini: Özür dilerim

Fourth: İlk başta neden böyle dediğini anlamamıştım, ama sonra hâlâ sayıkladığını fark ettim. iyileştiğinden emin olmak için elimi alnına koyup ateşine baktım, resmen ateşler içinde yanıyordu. İçeri gidip kahvaltı hazırladım. Sonra da gemini'ı uyandırmak için odaya geldim. "Gemini hadi kalk kahvaltı yapalım."

Gemini: İştahım yok

Fourth: Olmaz öyle, gel kahvaltı yapalım, daha iyi olursun. Eğer ateşin düşmezse de hastane'ye gideriz

Gemini: Hayır istemiyorum hastane falan

Fourth: Neden?

Gemini: İstemiyorum işte

Fourth: Off tamam gitmeyiz. Önce gel bişeyler yiyelim de sonra ateşini nasıl düşürüceğimizi buluruz

Gemini: Tamam

-Kahvaltı yaparlar-

Fourth: Gemini tekrar halsizliği yüzünden uyumuştu. Hastaneye gitmek istemiyordu ama ateşi hâlâ aynıydı, bu yüzden ateşini düşürmek için ıslak bez hazırlayıp alnına koydum, ama işe yaramadı. Gemini'a seslendim "Gemini, hadi kalk da bi ılık duş al, kendine gelirsin. Ateşine de iyi gelir belki hem" Gemini uyanmıştı ama belliki halsiz olduğu için duş almak istemedi. Gemini'a tam bişey diyecekken gemini konuştu "Duş almamda bana yardımcı olur musun?" Şaşırmıştım ama kendinde olmadığının da farkındaydım, hatta kesin bu söylediği ve yaptığı şeyleri iyileştiği zaman hatırlamayacaktı bile. Gemini'a "tamam" demiştim, sonra kıyafetlerini çıkarmasında yardımcı oldum ama kafama takılan bişey vardı, gemini'ın kolunda dikiş izi vardı. Neden ve niye olmuş diye düşündüm. Duş aldıktan sonra tekrar uyudu ama neyse ki bu sefer ateşi düşmüştü ve daha iyiydi.

*****

Mix-Earth: Biz geldikk

Fourth: Hoşgeldinizz

Mix: Gemini nerde?

Fourth: Oda da

Earth: Daha iyi oldu mu?

Fourth: Evet iyileşti sayılır

Mix: İyi iyi

Fourth: Ben bi gemini'a bakiyim

Earth: Tamamm

-Fourth, gemini'ın yanına gider-

Fourth: Uyanmışsın

Gemin: Evett

Fourth: Nasılsın?

Gemini: İyiyimm

Fourth: İyi barii

Gemini: Hıhı

Fourth: Gemini?

Gemini: Efendim?

Fourth: Aklıma takılan iki şey var, sorabilir miyim?

Gemini: Sorr

Fourth: Uykunda sayıklarken neden benden özür diledin?

Gemini: Bilmem hatırlamıyorum

Fourth: Peki. Kolundaki dikiş izi neden oldu?

Gemini: Dur bi dakika, sen nerden biliyorsun?

Fourth: Gördüm işte

Gemini: Fourth

Fourth: Off tamam, hastayken bana "duş almam da yardımcı olur musun?" Dedin bende "tamam" dedim işte sonra kıyafetlerini çıkarırken gördüm.

Gemini: Ha?

Fourth: Söylicek misin artık dikiş izi'nin neden olduğunu?

Gemini: Gerek yok, bi ara öğrenirsin zaten

Fourth: Tamam.






𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑹 𝑯𝑨𝑻𝑬?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin