"Havanın sıcaklığını vücuduma yapışan gömlekten anlıyordum.Tepemde güneş görüş açımı kapatıyordu.Binaları inceledikten sonra etrafın güvenilir olduğu kanaatine vardım.2015 model Mercedesin kapısını araladığımda koskocaman Tecnology the UK'nin sahibi o zayıf cüssesiyle arabadan indi.Etrafında biz korumaların etten duvarı eşliğinde şirkete girdi.Steve'yi odasına ben çıkardım.Yanımda koruma şefim Grimmbach'de vardı.Tam o sırada arkamdan yediğim bir darbe sonucu kendimi yerde buldum.Gözümü açtığımda hastanedeydim.Ve patronum Steve tek kurşunla ölmüş.Dedektif Stanford odayı araştırırken son derece korunaklı odaya girişin mümkün olmayacağını ve içerden birinin bu olayı yaptığını söyledi.Koruma şefi'nin de ölmesi sonucu tek kurşun yemeyen ben olduğum için olayın tüm suçlusu ben oldum.Nolursunuz yardım edin bana Dedektif Heigths."
-Odanın güvenliğinden bahseder misiniz?Bu arada yanınızda bulunan pipomu bana uzatın.
-Ah tabi bir piponuz eksikti her neyse.Odaya giriş patronumun el izni ile mümkün.Aksi halde alarmlar çalar sistem otomatikmen kendini kapatır ortalama 7 dakkada polis kapıda olur.
-7 dakka çok uzun bir süre.Devam edin.
-Odaya girildikten sonra etrafta sadece kitaplar var.Yani bir nevi kütüphane...
-Yani başka bir odaya geçiş için kamufle diyorsunuz.
-Aynen öyle. Sağdaki raftan ilk önce The Anatolien kitabını çekiyorsunuz, soldaki raftan The Ottoman'ı çekiyorsunuz ve raflardan birinde... The End adlı kitabı çektiğiniz zaman bambaşka bir odada buluyorsunuz kendinizi.
-Vaka ilginçleşiyor devam edin lütfen.
-Yani anlayacağınız dışarıdan birinin girmesi mümkün değil.
-Tesekkur ederim anlattığınız olay için bugün günlerden pazartesi mahkemeniz cuma daha vaktimiz çok.
Size iyi dinlenmeler.
-Lütfen dedektif yardım edin.Tek şansım sizsiniz.
-İyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Nefes
Mystery / Thriller"Arkamda birinin sıcak nefesini hissettikten sonra kafama aldığım darbeyle bayıldım gözümü açtığımda patronum Steve Portes'in öldüğünü gördüm hemen polisi aradım fakat baş şüpheli durumuna düştüm bana yardım ediniz dedektif."Başkahramanımız dedektif...