Ölümün eşiğinde

7 1 2
                                    

Saatlerdir yoldaydım ve sıkıntıdan patlamak üzereydim, Türkiye'deki güzel evimden Amerika'daki adını bile ilk kez duyduğum bir şehire taşınıyordum, Son saatlerde yapacak birşey bulamıyordum.

30 dakika sonra sonunda şehre vardım ve yeni evime doğru yola çıktım Üniversitenin 3. Sınıfına yeni başlamıştım ve okul için Amerika'ya gitmiştim, İngilizcem çok iyi olduğu için buradaki insanlar ile rahatça anlaşabilirdim. Bu düşünceler ile yeni evime geldim, iki katlı güzel bir binaydı her katında 3 oda vardı ancak bun evin en güzel yanı tamamen bana ait olmasıydı.

1 yıl boyunca Amerika'da okuyacaktım ve burası çok güzel bir ülkeydi, tüm gün dışarılarda gezecektim , bunları düşünerek yeni evime girdim ve odama çıktım odam harikaydı ancak inceleyemedim çünkü yolda fazla yorulmuştum o yüzden hemen üstümü değiştirip yattım.

Sabah olunca çok geç uyandım çünkü çok yorgundum o yüzden saat 13.48 de uyandım hemen kahvaltı yaptım ve üstümü değiştirdim , okukun başlamasına daha 3 gün vardı ve okulun yolunu öğrenmek zorundaydım o yüzden hemen yola çıktım, okulum çok güzel bir üniversiteydi 4 katlı kocaman bir binaydı ve bir havuzu ile spor salonu vardı, 3 saat yürüdüm kilometrelerce yer gezdim en sonunda okulumu buldum , evimin 2 sokak yanındaydı, okula daha 3 gün vardı o yüzden eve geri döndüm ve uyumaya devam ettim.

3 gün sonra sabah 5.30 da uyandım, bugün dersler 12.50 de başlıyordu ancak ben güzel 1 etki bırakmak için okula erken gitmeye kararlıydım. Spor yaptım, duş aldım, üstümü giyindim saçımı kurutup şekil verdim makyaj yaptım o sırada saat 8.37 oldu. Saat 9.00 da okulda olmak istiyordum o yüzden hemen dişlerimi fırçalayıp evden çıktım 10 dakika sonra yani saat 8.50 de okula vardım.

Koridorda yürürken tüm gözler benim üzerimdeydi istediğimi başardığımı hissettim o sırada 2 kız yanıma geldi.

"Selam ben Kate buda arkadaşım Belle , okulun amigo kız takımındayız, senin Türkiye diye bir ülkeden geldiğini duyduk ve arkadaş olmak isteyip istemeyeceğini merak ettik"

dedi.
İkisde çok iyi kızlara benziyordu , Kate sarı saçlı yeşil gözlü orta boylarda bir kızdı , Belle ise siyah uzun saçları kahverengi gözleri ve uzun boyu ile baya dikkat çekiyordu ikisinin de çok güzel fizikleri vardı. Birkaç saniye düşündüm ve

"Selam kızlar ben Sena , tabii ki arkadaşınız olurum"

dedim.
Belle kahverengi gözleri ile mavi gözlerime bakıp

"Haftaya salı amigo kız seçmeleri var Sena, bence bu tam sana göre, zaten şimdiden insanların dikkatini çektin"

Dedi

"Bunun hakkında düşüneceğim Belle"

diye cevap verdim ve hangi sınıfta olduklarını sordum aynı sınıftaydık ve bu gayet güzeldi, Kate bana okulu gezdirmeyi teklif etti, kabul ettim çünkü okulu çok merak ediyordum.
Bir saat boyunca okulu gezdik ve en son birseyler yemek için kafeterya bölümüne geldik , üçümüz de birer salata ve Latte aldık sonra bir masaya geçtik, yemeğimizi yemeye başladık bir yandan da amigo kız takımı hakkında konuşuyorduk, herkesin gözü bizim üzerimizdeydi ilk günden popüler olmuştum ve bu harika hissettiriyordu, birkaç dakika sonra yanımıza bir çocuk geldi , Belle'ye çok benziyordu o çocuğa öyle baktığımı fark eeden Belle

"Sena bu benim ikiz kardeşim Leon oda bizim sınıfımızda"

dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümün Eşiğinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin