🦋Kelebek konağı🦋

159 14 6
                                    

Gözlerimi açtığımda kelebek konağındaydım.Vicudumu hareket ettirmeye çalıştığımda sadece parmaklarım hareket ediyordu...en son ne olduğunu hatırlamadım sonra biraz düşündüm..biraz daha düşündüm ve en sonunda hatıladım.En son iblis obanai'ye vuracakken önüne atlamıştım.ve ağaca yapışmıştım.

Ben bunları düşünürken baş ucumda biri vardı.Göz ucuyla baktım ve bunun abim Giyuu olduğunu gördüm.Beni galiba beklemekten uyuya kalmış ve yorulmuştu.

Ben bu düşünceler ile boğuşurken içeriye biri geldi.Bu shinobu-ydu.İçeriye girdikten sonra benim yatağıma doğru yöneldi.Herhalde iyleşmiş miyim diye bakmaya gelmiştir diye düşündüm.

S-Ara~ Ara~ Y/n-san uyanmışsın.

Y-Yani hala vicudumu oynatamıyorum...

S-Ama en azından iyileştin Obanai-san hala iyileşmedi

Ne Obanai de mi yaralanmıştı.Şimdiden sen bayıldıktan sonra ne olduğunu merak etmiştin.Acaba iblisi kesebilmiş miydi Obanai? yoksa kesememiş miydi?Bunun gibi birçok soru kafana üşüştü

Y-O iyi mi?!

Birden bir ses geldi bu  ne senden çıkmıştı ne de shinobu dan.Sesin geldiği yöne baktın

O-B-ben iyiyim.

Bu obanai'ydi!Obanai'nin iyileşmesine çok sevinmiştin.Hemen Obanai'ye baktın.Senin hemen yanındaki yataktaydı.Ona seslendin.

Y-Obanai-kun hayla halziz gibisiniz.Dinlenmeniz daha iyi olur.

O-Sağol Y/n ama ben kalkabilirim.

NOT:!!!Obanai ile neredeyse yataklarınız birleşik ve Obanai den kısasınız!!!Neyse devam edelim hikayeye.

Obanai yatağından kalkmaya çalışırken dengesini kaybedip sizin üzerinize düştü.İkiniz gözünüzü açtığınızda obanai senin dudağının 1 cm ilerisini yalnışlıkla öpmüştü.Bir kaç saniye öyle kaldınız.Ve ardından Obanai apar topar kalkıp kelebek konağından çıktı ama unuttuğu bir şey vardı...

Evet!bu bölümün de sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir bir sonraki bölümü de bugün atabilirim neyse hoşçakalın!

Kelime sayısı:245 kelime

Obanai x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin