Bu bolumu degistirme karari aldim
... .. . . . . . . (İyi okumalarr)
Jungkook Bakış Açısı
"Sence odaklanmamız gereken şey bu mu Taehyung?"
"Tamam kızma. Bugün telefonunu kimlere verdin?"
"Nayeon nöbetçi olduğu için numaramı istedi fakat o kadar kısa süre içerisinde sana yazacağını sanmıyorum." ve tekrardan konuşmaya başladım. "Tae saat kaçta konuştuğunuzu söyler misin?"
Taehyung bana saatleri gösterip yüzüme bakmaya devam etmişti.
"İyi de bu saatte bizim dersimiz boştu ve ben uyuyordum?"
"Birisi bir şekilde senin şifreni öğrenmiş olmalı fakat kim?"
"Şey, ben Nayeon numaramı istediğinde şifremi gizlemeden açmıştım... Yani o zaman görmüş olmalı." Onun yaptığından adım gibi eminim.
"Bir dahaki sefere daha dikkatli ol Jeon."
"Taehyung... Söylediğin şeyler?"
"Onları çok kafana takma sinirliydim ve saçmaladım işte."
"Gerçekten kusmak istememe mi sebep oluyorum?"
"Hayır tabii ki muzlu süt. Kendime sinirliydim ve o sözleri bilinçli bir şekilde söylemedim, sinirlenince gözü dönen bir insanım. Özür dilerim."
"Sorun değil Taetae. Sınıfa çıkmam gerek zil çalmak üzere."
"Görüşürüz Jeongguk!" Taehyung'a el sallayıp dışarı çıkmıştım ve sınıfa doğru ilerliyordum. Merdivenlerden ikişerli bir şekilde çıkıp sınıf kapısına geldiğimde çok fazla kişinin olmadığını fark ettim.
Hemen sırama geçip çantamdan bir defter çıkarttım ve çizim yapmaya başladım. Taehyung'u çiziyordum.
"Selam Jungkook!"
"Selam Yeonjun?"
"Bugün kantinde olan şey... Ne konuştunuz Taehyung'la? Çok yakın gibisiniz."
"Çok yakın değiliz sadece arkadaşız." Ve ben arkadaşımdan deliler gibi hoşlanıyorum.
"Oh anladım. Ne çiziyors-"
"Yeonjun buraya gel artık!" Soobin, Yeonjun'un kıskanç sevgilisi.
"Geliyorum bebeğim!"
"Yemedik sevgilini Soobin!" İkiside gülüşürken bana el sallayıp kendi sınıflarına gitmişlerdi.
Ben ise Tae'yi çizmeye devam ediyordum. Bir süre sonra hoca geldi sanırım bu ders boş değil.
Bu bunak bize denklem anlatıyor. Hayatımda ne işe yarayacak şu denklemler amk?
Kafamı sıraya gömdüm fakat bu sefer uyumadım sadece Tae'yi düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milk with banana | Taekook
RandomOkul kantininde çalışan Kim Taehyung Onu görmek için her teneffüs muzlu süt almaya giden Lise öğrencisi Jeon Jungkook