Jungkook:
Lağğn kalkınn birşey diyeceğim!!Hoseok:
Ne var lan saat sabahın 7 si!Yoongi:
Jungkook bi uyutmadın lan!Jungkook:
Ben düşündüm. Gideceğim ve onu alıp eve getireceğim bir birimizi tanıyalım. Sevgili olmadan evlenelim diyorum.Hoseok:
(Uykulu sesle)
Şimdi mi aklın başına geldi siktir git.Yoongi:
Siktir git uykum geliyor.(Jungkook Taehyung'un yanına gider yine o uzun koridordan o odaya gider)
Taehyung:
Jungkook~~Jungkook:
Taehyung.Taehyung:
Neden geldin hani bana inanmıyordum~~(Jungkook Taehyung'un karşısına yere oturur ve pelerini kafasından çeker)
Jungkook:
Neden geldiğimi çok iyi biliyorsun.Taehyung:
İstemediğim zaman insanların içini okumuyorum şimdide seninkini okumuyorum~~Jungkook:
Peki ben söyliyeyim. Ben özür dilerim sana inanmadığım için. Kafam çok karışıktı o yüzden inanmak istemedin sana ama artık inanıyorum. Sen benim eşim olacaksın buna inanıyoru-(Jungkook'un lafını kesen Taehyung'un Jungkook'un dudaklarına kapanmasıydı. Çok tutkulu bir şekilde öpüyordu Jungkook ise karşılık veriyordu Taehyung Jungkook'un kucağına oturup ellerini boynuna doladı yavaş ve sesli bir şekilde öpüşmeye devam ediyordu lar Jungkook Taehyung'un uzun pelerinin içindeki siyah uzun elbisenin üstünden belini okşuyordu. Taehyung gözlerini açmıştı Jungkook ta öyle Taehyung azgın bakışlarıyla Jungkook'a bakmıştı Jungkooka gözleriyle yetki vermişti Jungkook ise ise dudağından ayrılıp ikisinide ayağa kaldırmasını sağlamışrı Taehyung'un boynunda bağladığı pelerinin düğümün açar pelerin kendiliğinden yere düşer sonra Taehyung'u arkasına döndürüp fermuarı açmıştı sonra omuzlarından hafif indirir sonra elbise kendiliğinden yere düşer Jungkook bi adım geri gider sonra Taehyung'un o bembeyaz vücudunu süzer ona yaklaşır. Belini okşar sonra kalçasına gider eli kalçasını nazikçe okşamıştı sonra arkalarındaki yatağa ilerlemek için Taehyung'un iki baldırından tutarak kırmızı çarşaf lı yatağa bırakmıştı. Karanlık oda,her yerde yanan mumlar, kırmızı çarşaf, yatağın istünden sarkan beya tül ve bembeyaz tenli gelecekteki eşi olan kişi . Bu ortam tamda sexs ortamıydı Taehyung hiç konuşmuyor sadece gözleri konuşuyordu Taehyung'u yatağa bırakıp ayağa kalkar jungkook hızlıca üzerindeki bez parçalarından kurtulmak istiyordu Taehyung Jungkook'a bakıyordu Jungkook ta ona. Jungkook hemen kendini çıplak bırakmış ve Taehyung'u altına almıştı. Taehyung'un ikı ayağını kendı ayağının arasına almıştı Taehyung ellerini Jungkook'un sırtına koymuş okşuyordu Jungkook ise hemen işine başlamıştı hemen boynuna yapışmış sulu sulu emip yalıyordu Boynuna izler bırakıp Dudağına yapışmıştı dudaklarını emiyor arada kelebek öpücükler konduruyordu sonra beline inmiş karnını emiyordu. Bunları yaparken elleriyle her yerini elliyordu sonra iç baldırlarına yöneldi emiyordu Taehyung inliyor du "ahhhh Jungkook~~" Jungkook deliğine yönelmişti Emiyordu yalıyordu "ahh daddy gir ahh beni bekletme~~" Jungkook zaten Taehyung'un sesinden etkileniyor du inledikçe daha çok azıyordu. Jungkook eşini bekletmeden ayağını iki yana açmış orta ve işaret parmağını içine daldırmıştı makas hareketleri yaparak genişletmeye çalışıyordu ama nafile genişlemiyordu parmaklarını içinden çıkarmış büyük ve damarlı sikini Taehyung'un içine köklemişti"ahhhh acıdı şapşal~~"Jungkook hızlıca gel git yapıyordu ..... Yaklaşık 10 dk dır gel git yapıyordu sonra Taehyung'un zevk noktasını bulmuştu.)
Taehyung:
Immmhh b-bu çok güzell dady hızlan~~Jungkook:
Evet gerçekten de mükemmel birşey tam çıkayım boşaldım diyorum daha da köklemek istiyorum.(Bunları nefes nefese söyler Jungkook Taehyung ise altında durmadan kıvranıyordu. Ayaklarıyla çarşafı itiyor tırnaklarıyla Jungkook'un sırtını deliyordu)
Jungkook:
Arkanı dönecek halin varmı bebeğim?(Taehyung kafasını iki yana salamıştı çok yorgundu. Jungkook ise Taehyung'u belinden tutup arkasına döndürmüştü ayaklarını iki yana açmıştı)
Jungkook:
Ahh bebeğim benim için nasıl da kasılıp gevşiyorsun.(Çok sert olmayan bir şaplak atar sonra dilini deliğinde gezdirir)
Taehyung:
Ahhh Yeter bu kadar ahhh buna alışmak istemiyorum daddy~~Jungkook:
Tamam bebeğim de doymıyorum ki.Taehyung:
Hadi ama sıra bende~~(Jungkook Taehyung'un üstünden kalkar ve yatağın başlığında yaslanır Taehyung ise olduğu yerden kalkıp Jungkook'un penisine oturmuştu deliğini Jungkook'un penisine sürtüyor ve inliyor du)
Taehyung:
Ahhhh bu çılgıncaa~~(Taehyung deliğini Jungkook'un penisine konumlamış ve içine yerleşmişti sonra zıplamaya başlamıştı ellerini kendi bacaklarına koymuş ve dahada hızlı zıplamaya başlamıştı bi anda Taehyung'un deliğinden gelen sıvı Jungkook'un penisine akıyordu bu mükemmel bir manzaraydı Taehyung içinden sesli bir şekilde çıkmıştı bu ses Jungkook'un hoşuna gitmişti)
Jungkook:
Ohh güzelim deliğinin sesi bile çok güzel.Taehyung:
Hmm öylemi. Peki minik ağzımla sana sakso çeksem benim gibi boşalır mısın~~(Jungkook cevap vermeden penisine sıcaklık hisseder Taehyung Jungkook'a feci şekilde sakso çekiyordu Jungkook ellerini Taehyung'un saçlarına koymuş karıştırıyordu)
Jungkook:
Ahh mhh bu çılgıncaa güzelim.(Taehyung sakso çekmeyi bırakıp Jungkook'un yanına uzanmıştı ikiside çok yorulmuştu kendilerini uykunun güzelliğine vermişlerdi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizard/Taekook/+18
HumorKore'nin en büyük mafyalarından biri olan Jeon Jungkook Dünyaca tanınan ünlü büyücü Kim Taehyung ile tanışır... Semekook Uketae