..O günü yaşadığım için..●︿●

5 0 0
                                    


Merabaa, öncelikle okuyan herkese teşekkür ederim kitap sanki biraz karmaşık veya biraz fazla karakter var amaan olsun bu kitap onlarla güzel....

.

.

.

.

.

Kaan : Batu olmasa bizi yamyam ilan ederlerdi eminim.

Ozan : Özelliklede seni Kaan..

Demir : Neyse yürüyün konuşalım şununla, halledelim boktan sorununu..


3. kişi anlatımıyla-

En arkada kalan ozan olmuştu sırt çantalarını banka yerleştiriyordu, bu sırada bizimkiler sahada Efeler e dik dik bakıyorlardı Efeler ise olabildiğince sakin kalarak kendi aralarındaki küçük çaplı maçlarına devam ediyorlardı ozan nihayetinde çantaları bırakabilmişti banka, ozan yavaş yavaş sahaya yaklaşıyordu yaklaşmasına gerek bile yoktu iki grubun arasındaki gerilim buradan bile anlaşılıyordu demirler öldürecekmiş gibi bakıyor efeler ise sinirli bir şekilde maçlarına devam ediyorlardı ozan daha da yavaşladı Ege Alp'e savunma yaparken alp turnikeye gidiyormuş gibi adımlayıp pas verdi Yağız pas arası yapamadan Efe topu alıp yere sertçe vurdu Demir hala izliyordu ve diğerleri birbirine bakıyorlardı Efe kafasını kaldırıp Demir'e baktı (bombastic side eye) Demir ayağa kalktı, biraz ilerlerdi ve Efe nin dibine girdi tek sorun Efe nin çene hizasına gelmesiydi ozan demir ayağa kalkınca direk bizimkilerin yanına gitti herkes ayağa kalkıp Demirin arkasına toplanınca Demir öncelikle arkasına baktı...

[DEMİRİN GÖZÜNDEN]-

-Batu onaylarcasına göz kırptığında önüme tekrar döndüm;

"Maç yapalım.!" karsımdaki bücüre (efeden bahsediyor arkadaşlar)  bunu söylediğimde bakışlarındaki ifade değişmişti sanki şaşırmıştı sonuçta eninde sonunda bu da benim elimde kalacağını biliyordu. 


takımlar tam olarak şöyle olmuştu 

Demir                    Batu

Efe                          Ozan

Kaan                      Alp

Yağız                       Ege

Doruk                     Bora

Sayımız tam yettiğinden  ayrılmıştık kafamıza göre 

maça başlamışlardı.. top demirlerdeydi demirin amacı efeyi iyice sinir edip hırpalamaktı efe bomboştu demire dönerek alkışlamıştı resmen gözleri konuşuyordu demir efeye tekrar baktı aman tanrım ne şans demir efeye bakarken bora topu çalmıştı demir ve doruğun bu hareketlerinden dolayı takım içinde çatışma çıkmıştı ve demirlerde kavga çıkaracak sebep bulmuşlardı başta sözlü olsa da kavga git gide büyüyordu artık fiziksel olmaya başlamıştı..

Yağız :" sen kimsin kime bulaşıyorsun pezevenk"

Ozan :" ben mikrop değilim ondan bulaşıcı da değilim ağzını topla vallaha toplayamayacağın şekilde dağıtırım"

Doruk kendini tutmayıp gülmüştü ozanın seviyesiz esprisine, komik değildi ama işte tipik ozandı doruk gülerken itişmeye başlamışlardı bile demir efeyi görünce direk boğazına yapışmıştı efe sadece üsten üsten demire bakıyordu ve sırıttı 

Efe :" tek yapabildiğin zaten insanları kokutmak pfth" 

efe bunu söylerken sırıtmıştı demir hiç böyle kışkırtmalara gelemezdi gazı verdin mi frene bassan bile bir işe yaramazdı demirde bir tane geçirdi efe bu sırada demir'e bakıyordu demir efeye vurduğunda efenin kafası sola doğru döndü ne biçim vurmuştu şu an herkes onlara bakıyordu çünkü ilk vuran demirdi hiç kimse birbirine vurmamıştı sadece çocuk gibi itişip kakışıyorlardı efenin yüzü demire döndüğünde demir gülümsüyordu 

Demir mi bakır mi? (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin