נוח ג'יימס, הנוח ג'יימס. הנוח ג'יימס שהוא אלוף האגרוף לצעירים בארצות הברית. הבאד בוי שהשפיע על אורח החיים הבריא שלי. המתאגרף האפל, המסתורי, והחתיך בטירוף שהיה לי קראש קטן עליו מאז ומתמיד.
"אמ." זה כל מה שאני יכולה לומר?! בחייך טיילור!
היא גיחכה שוב,"אני מרגישה שתגרמי לבית ספרנו גאווה, כשאת מייצגת אותנו במקום כמה בנות אחרות. שוב תודה טיילור, הנה הטופס שלך, אולי תרצי למלא אותו עכשיו כדי שאלישיה לא תמצא אותו ו'תאבד אותו'."
צחקתי וביליתי את השעה הראשונה במשרד המנהלת, ממלאת ניירת ומקטרת על המשפחה החורגת שלי. ראיתי את ג'ורדן שוב רק בהפסקה, מאחוריי הספרייה מתחת לעץ דקל גדול.
"חכי, אז את הולכת לתוכנית, זאת שכולם דיברו עליה שנה שעברה?"
הנהנתי והיא נאנחה, "זה אומר שאני צריכה לראות אותה עכשיו." צחקקתי ביחד איתה. היא מסרבת לציית למה שפופולארי.
"אז, בשביל מי את נלחמת, זאת אומרת, לאיפה את הולכת?"
גלגלתי את עיניי, "הסלב הוא נוח ג'יימס-"
"עצרי, נוח ג'יימס, האיידול שלך?"
"הוא לא האיידול שלי; אני פשוט מעריכה את הנחישות שלי, הכישרון, והעבודה הקשה. להגיע כל כך רחוק באיגרוף בגיל תשע עשרה זה מדהים."
ג'ורדן הרימה גבות, "אני חושבת שאת יכולה לעשות את זה, את מתאגרפת מדהימה. ג'ורדן הייתה היחידה שידעה על האימונים והקרבות החוקיים שהתחרתי בהם בשביל כסף, בגלל שאלישיה משתמשת בכל הכסף שאבא הרוויח בעבודה קשה על בוטוקס ואלוהים יודע מה עוד.
התעלמתי מהתגובה שלה, "אני חושבת שזה מצולם במליבו הפעם." אמרתי לה. היא נעצה בי את מבטה, "במליבו?! זה לא הוגן; שנה שעברה זה צולם פה בקליפורניה, עכשיו אני לא יכולה לבקר אותך," היא נאנחה, "את משאירה אותי לבד לעל הזאבים." היא עטפה אותי בזרועותיה בדרמתיות, מוחצת אותי עם משקל גופה בעוד היא מעמידה פנים שהיא מתמוטטת.
"ג'ורדן, זה לא יהיה כזה גרוע. אנחנו יכולות לדבר בסקייפ ואת יכולה לשלוח לי את המיקסים שלך בדרך הישנה." ג'ורדן הכינה לי המון פלייליסטים ומוסיקה אלקטרוית שאני שומעת בזמן שאני רצה, ובתור החברה הכי טובה שלה אני תמיד הראשונה ששומעת את מה שהיא מכינה; פריוולגיה של החברה הכי טובה.
הפעמון צלצל מעט לאחר מכן, וג'ורדן הניחה את זרועה מסביב לכתפיי, מה שלא אופייני לה, בזמן שעשינו את דרכנו להיסטוריה מודרנית.
**
אחריי שסיימתי את כל המטלות שאלישיה דרשה ממני לעשות, ותרשו לי להוסיף שהחדר שלה דוחה, במיוחד שאבא שלי לא כאן, שיכנעתי את ג'ורדן לבוא ולעזור לי לארוז. אני עוזבת בעוד חמישה ימים. הייתי חייבת לוודא לנעול את הדלת בשביל להאחיות המקסימות שלי לא ינסו להיכנס. זאת הפעם שרציתי לעשות משהו בשביל עצמי.
YOU ARE READING
The Search For Cinderella 2 - מתורגם
Teen Fictionכל הזכויות על הסיפור שמורות ל alexisgracexo טיילור גרייס חיה עם אמא חורגת משוגעת ואחיות בארמון שלה שבברלי הילס בזמן שאביה משרת בצבא מעבר לים. עם חברה הכי טובה מושגעת, מנהלת בית ספר מדהימה וההבטחה שאביה יגיע הביתה בשנה הקרובה, טיילור מרוצה לגמרי מחיי...