°ℎ𝑒𝑟𝑘𝑒𝑠𝑒 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚!
𝑏𝑢𝑟𝑎𝑑𝑎 𝑦𝑒𝑛𝑖𝑦𝑖𝑚 𝑣𝑒 𝑦𝑎𝑧𝑚𝑎𝑦ı 𝑠𝑒𝑣𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑒𝑛 𝑎𝑧ı𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑏𝑒ğ𝑒𝑛𝑒𝑛𝑙𝑒𝑟 𝑜𝑙𝑢𝑟 ü𝑚𝑖𝑑𝑖𝑦𝑙𝑒 𝑦𝑎𝑧𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑑𝑖𝑚 𝑢𝑚𝑎𝑟ı𝑚 ℎ𝑜ş𝑢𝑛𝑢𝑧𝑎 𝑔𝑖𝑑𝑒𝑟°𝑠𝑚𝑢𝑡 ç𝑜𝑘 𝑜𝑙𝑎𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑘 𝑦𝑖𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑎𝑐𝑎𝑘 𝑎𝑚𝑎 𝑑𝑎ℎ𝑎 ç𝑜𝑘 𝑑𝑖𝑙𝑙𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑎ş𝑘 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖
°𝑔𝑒𝑟ç𝑒𝑘𝑡𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑦𝑒𝑐𝑎𝑛𝑙ı𝑦ı𝑚 𝑣𝑒 𝑜𝑘𝑢𝑛𝑚𝑎𝑠ı𝑛ı 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑙𝑎𝑓ı 𝑢𝑧𝑎𝑡𝑚𝑎𝑛ı𝑛 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑠ı 𝑦𝑜𝑘 𝑖𝑦𝑖 𝑜𝑘𝑢𝑚𝑎𝑙𝑎𝑟! ≫∘❀♡❀∘≪
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Karanlığın ardında gördüm ayı. Uyuyamıyorum, ıslak gözlerimi her kapadığımda soğuk ve karanlığa bakmak için açıyor gözlerim kendini.
Anlayamadığım bir sıkıntı var içimde. soğuk soğuk terliyor ve gözlerimden yaşlar akıyor, anlamıyorum ölüyormuydum ? Birazda olsa sıcaklığım gitsin diye pencereyi açtım yatağıma uzandım, saçlarıma dokundum saçlarımla oynamaktan çok hoşlanıyordum. Fakat bu bile iyi gelmedi ,yeniden bir sıkıntı doldurdu içimi yatağımdan kalktım ve gaz lambamla birlikte merdivenlerden ufak ufak indim. Mutfağa geçtim beni rahatlatacağını düşünüp soğuk bir su içtim. Fakat hala yanıyordum çok rahatsızdım, daha sonrasında aklıma sıkıntımı kelimelere dökmek geldi. Tekrar odama çıktım, masama yerleştim mürekkepi ve kağıdı hazırladım ve dostum yoongiye yazdım ve yazdım...mon confident de mon ami~
Si tu me demandes comment vas-tu, je me sens très mal, j'ai de l'amertume en moi, mon ami, je ne comprends pas pourquoi, je t'écris cette lettre ce soir, les étoiles et la lune dorment, mais je peux ferme pas les yeux...
{Sırdaşım arkadaşıma~
nasılsın dostum beni soracak olursan çok kötü hissediyorum içimde bir acı bir burukluk var arkadaşım.nedenini anlayamıyorum bu gece yazıyorum sana bu mektubu yıldızlar ve ay uyuyor fakat ben daha gözlerimi kapatamıyorum... }
♡♡♡♡♡
°𝑒𝑣𝑒𝑡 𝑓𝑎𝑟𝑘ı𝑛𝑑𝑎𝑦ı𝑚 𝑔𝑒𝑟ç𝑒𝑙𝑡𝑒𝑛 𝑘ı𝑠𝑎 𝑜𝑙𝑑𝑢 𝑎𝑚𝑎 𝑏𝑢 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑖ş :)
°𝑏𝑢 𝑏ö𝑙ü𝑚ü𝑛 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑘𝑡𝑒𝑟𝑖 𝑡𝑒𝑎ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑙𝑎şı𝑙𝑚𝑎𝑚ış 𝑜𝑙𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑟 ü𝑧𝑔ü𝑛ü𝑚:^
°𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎𝑘𝑖 𝑏ö𝑙ü𝑚𝑑𝑒 𝑔ö𝑟üş𝑚𝑒𝑘 ü𝑧𝑒𝑟𝑒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑀𝐴 𝐹𝐿𝐸𝑈𝑅 𝐷𝐸 𝐿𝑂𝑇𝑈𝑆 Teakook°
Fanfiction𝑏𝑜𝑙𝑐𝑎 ö𝑝ü𝑐ü𝑘 𝑣𝑒 𝑚𝑒𝑘𝑡𝑢𝑝༄𝑚𝑜𝑛 𝑎𝑚𝑜𝑢𝑟 Bir mektup herşeyin başlangıcı olabilirmiydi?