°tekrardan merhaba canım sıkıldıkça bölüm atıyorum
°aslında bu hikayeyi kötü sonla bitiresim var ama bilemiyorum sürpriz olsun size;)
♡♡♡♡♡
Yoongi ve jimini evime götürüp bıraktıktan sonra rahat etmeleri için bende jeonda kalmaya devam ettim,bana bir melekmişim gibi davranıyordu ne istediğimi söylemeden biliyordu ,açıkçası beni nasıl bu kadar iyi tanıdığını merak ediyordum ama sormuyordum istemiyordum, bilmeyeyim aşkımı yaşayayım istiyordum,öylede yapıyordum.Beni elimden tutup evin avlusuna çıkardı,çimenlerin üstüne oturdu ve benimde oturmam için işaret etti,bende dediğini yaptım,yere uzandı ,bende onun koluna uzandım,yıldızları saymaya başladık her yıldızda yepyeni kelimeler söylüyor bana aşkını haykırıyordu.
-Je me suis mouillé sous ta pluie, chérie, ne me tiens pas un parapluie, laisse-moi me mouiller, peut-être que je me souviendrai que je me suis mouillé aussi dans ton amour
{yağmurunun altında ıslandım sevgilim,bana şemsiye tutmayın bırakın ıslanayım,belki hatırlarım senin aşkındada ıslandığımı.}
~silencieux je t'aime ma chérie tu vas être mouillé sous la pluie attend juste que je pleuve!
{sessiz seviyorum seni sevgilim ıslanacaksın yaĝmurumda sadece yağmamı bekle!}Bir sessizlik oldu ve sonra hayatımı yıkan bir ses.
-Je meurs chérie je pars...
{Ölüyorum ben sevgilim gidiyorum...}Söylediği şey ile kalkıp yüzüne baktım
-N'est-ce pas à cause de ton amour chérie que tu fais des blagues.
{aşkından değil mi sevgilim,latife ediyorsun.}Yerinden kalkıp 2 dal sigara çıkardı birini bana verdi diğerini kendi aldı
Ve hiçbirşey demeden içti.-Cette cigarette est finie, ma chérie, elle a une fin, tout a une fin, comme notre vie, ma chérie.
{bu sigara sevgilim, bitti bir sonu var, herşeyin bir sonu vardır,hayatımız gibi sevgilim.}İstemsizce gözümden bir damla süzüldü,eliyle sildi gözyaşımı fakat ben hala inkar ediyordum.
-non chérie c'est juste une bonne blague
{hayır sevgilim bu güzel bir latife sadece.}Gözlerimin içine bakıp gülümsedi, başımı alıp omzuna yasladı, fakat hayır-hayır istemiyordum, olamazdı yalan söylüyordu,çok aciz bir yalandı bu, Kafamı omzundan ittirdim ve bağırmaya başladım.
-Tu mens, tu mens, tu es un sale menteur!!
{YALAN SÖYLÜYORSUN YALAN SOYLÜYORSUN SEN PİS BİR YALANCISIN !}Hıçkırıklarımda kelimeler kayboluyordu onunda gözlerinden yaşlar akmaya başladı hem gülüp hemde ağlıyordu ,
Eve doğru koşmaya başladım,sigarayı kapının önüne attım ve giyinme odasına koştum,alabildiğim tüm kıyafetleri alıp alt kattaki sömineye gittim,zihnim kapalıydı sanki şuan ne hissediyordum ne yapıyordum bilmiyorum.Kıyafetleri tek tek parçalayıp şömineye attım,bazen göz yaşlarım görmemi engelliyor, bazense hıçkırıklarım tüm evi kaplıyordu, çığlıklarımsa kulaklarımı sağır ediyordu,korku, acı, yanlızlık bitmişlik ve aşk hepsi tek bir yerde kalbimde toplanmıştı, içimde tatlı bir melodinin tınısı yankılanıyordu.
-QUI ALLEZ-VOUS VOUS BRÛLER.
{KİM YAPMA KENDINI YAKACAKSIN .}Bu sesle şöminenin önüne yıkıldım bacaklarım tutmuyordu hissetmiyordum,hiçbirşey hissetmiyordum, sadece hıçkırarak ağlıyordum.
Jeon bir telaşla yanıma geldi beni kaldırmaya çalıştı fakat kalkamadım, yanıma oturdu saçlarımı okşadı lakin
Beni hep sakinleştiren şey bu sefer işe yaramadı,daha çok hıçkırdım ve ağladım.Jeon ellerini yüzüme götürdü,elini yüzünde ve vücudumda gezdirdi ,ne yapıyordu bilmiyordum fakat bu dokunuşlar beni sakinleştirdi,gözlerine bakmaya başladım.ve tekrar konuştu
-Sana neden lotusum diyorum biliyor musun kim?
Bu soruyla kafamı salladım
-Bu çiçek her ne zorluk olursa olsun ,yeniden doğar ,herşeyi atlatır
Doğduğu yer çamurludur bataklıktır, fakat o tertemiz açar ve sen kim, sen bir lotussun ,çocukken yaşadığın şeylerden kurtuldun kim bundanda kurtulacaksın biliyorum bu yüzden benim lotusumsun.Cümlesi bitince beni saçlarımdan tutup dudaklarımızı birleştirdi,bende karşılık veriyordum,dudaklarımız kanıyordu fakat bu öpücük bitsin istemiyordum ayrılmamak için direniyordum, ilk defa kan tadı bana iğrenç gelmiyordu...
Daha sonra ayırdık dudaklarımızı,cebimden bir sigara çıkardım ve söminede yaktım ona verdim
-üfle sevgilim son kez bu sigara dumanını üfle yüzüme...
♡♡♡♡
°okuduğunuz için teşekkürler bir sonraki bölümde görüşürüz beğendiyseniz yorum atın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑀𝐴 𝐹𝐿𝐸𝑈𝑅 𝐷𝐸 𝐿𝑂𝑇𝑈𝑆 Teakook°
Fanfic𝑏𝑜𝑙𝑐𝑎 ö𝑝ü𝑐ü𝑘 𝑣𝑒 𝑚𝑒𝑘𝑡𝑢𝑝༄𝑚𝑜𝑛 𝑎𝑚𝑜𝑢𝑟 Bir mektup herşeyin başlangıcı olabilirmiydi?