Hogwarst büyücüler okulunun acilmasinindan 1 bucuk ay gecmisti ortama uyum sagliya bilmiştim.
Tuvaletten ağlama sesi ve bir erkegin konuşma sesi geliyorsun ve biraz yaklastigimda bu sesin kime ait olduğunu anladım.
"Ron?" " ah lydia!" Anlamsız bir bakışta "noldu?" "mizmiz myrtle kafayı usuttu burdan gitmeme izin vermiyo" dedi kısık sesle
Guldum " harrylerde seni ariyordu iyi oldu seni bulmam" mizmiz myrtle daha şiddetli ağlamaya başladı. Ronla uzun bakistik ve "kaç!" Dedim koşmaya basladik.
ikimizde gukuyorduk hagride çarptık " selam hagrid" dedim. " Selam cocuklar "
" nereye gidiyordun" " dumbeldore yasak ormandaki bitkilerin biraz birisinin ilgilenmesini soyledi ve bende haklı bulup gidiyordum" " kolaygelsin ve gorsusuz hagrid" dedim tonda aynısını söyledi ve g.o.s gitti bende h.o.s gittimAdrian cikti karşıma " hey hey Adrian" dedim arkasına dondu " merhaba lydia"
" selam sana birsey soracaktım" " tabii sorabilirsin."
" quidditch aradigin Bi oyuncu varımdır " evet altın quidditch yakaladığı lazım, SIMDI ANLADIM SENDE SECMELERE GIRECEKSIN" elimle agzini kapattim fazla bagirmasan " ee pekii yarın 7 de seçmeler var " "tamam tesekklurler"Somunenin yanindaki mattheoyu gorudm " selam theo " " şükürler olsun lydia gördüm seni" " sorunmu vardı "
" yok merak ettimde birsey olduğu diye" gulumsedim mattheonun yanağından öptüm "sonra gorusuruz mattheo" dedim oda gulmustu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo riddle
ActionLydia Black ve mattheo riddle "fazlamı konustum" "Hayır sesini duymayı seviyorum"