aşk denen şey

51 3 0
                                    

Multimedyada Başak var
Multimedya videosu
Meyra - sen anla

Aşk neydi onun olmaktı, onunla
olmaktı, onunla eğlenmek vakit geçirmekti. Peki mert beni neden terketmişti hep onlaydım hep sevdim...

Ayzer yastığı kafama fırlattı ve felsefe yapmaya başladı her zamanki gibi ;

- bak kızım senin aşk dediklerin bu. aşk farklı. Yüzünü göremeyince aşkından deli olmak, onun yanında hep olmak değil 1 sene dahi dünyanın öteki ucunda olsa yaşıyor ve seni sevme umuduyla avunmaktır aşk. Şu haline bak oturup ağlayacağına neden beni sevmedi ne eksiğim var diyosun.

- haklısın sanırım.

- sanırım mı ?

- tamam. Öyle ben mertten hoşlanıyodum sadece. Aşk değildi yakışıklı olması onu bana çekiyordu.

- mertle konuşup arkadaş kalmalısınız.

- zamana ihtiyacım var.

- zaten şimdi değil şapşal ben sen değilim.

Sustum çünkü haklıydı ben aşktan ne anlardım. Aşk bana göre değildi. Yada ben aşkı anlamıyordum anlamak istemiyordum. Bu günün ayrılığı kafa karışıklığı yormuştu beni. Yastığa başımı koyup düşünürken uyuya kaldım. Ayzer'in yatağıma çıkıp zıplamasıyla agresif bir şekilde uyanmıştım. İnsanın arkadaşları kahvaltı hazır diye uyandırır bizimkine bak.

- salak mısın ayzer sabah sabah yatağımda zıplıyosun ?

- başak saate bakar mısın ?

- 11 daha yat yaa akşama çok var.

- off salak kız kalksana babanem bu kadar uyumuyo bee !

Yataktan bir anda ittirmesiyle kendimi yerde buldum. Yorganıma sarılıp yerde yattım. Sen inatsan ben daha inadım uykum var arkadaş.

- Başak kalkıyor musun tekmeliyim mi ?

- öff tamam bee.

Zombi gibi koridorda gezerken hizmetçi karşıma çıktı

- Günaydın başak hanım kahvaltınızda ne isterdiniz ?

- bol acılı sucuk çok canım çekti bide tost.

Ayzer'i görünce hizmetçiyi kaçırmaya çalıştım ama nafile. Başladı bilge kız;

- başağın dediği hiçbirşeyi masada görmek istemiyorum. Sadece salata, 3 zeytin, hadi kıyak olsun ilk gün için 1 bardak meyve suyu ama taze sıkılan.

- pardon Ayzer de meyve suyu yerine ne içicektim ?

- içindekileri sayıyım çok faydalı bişey ?

- konuş bilge ayzer.

- sabah sabah konuşma bence sen koa hastaları gibi konuşuyosun.

- salak dalga geçmesene !

- geçmiyorum benzetme yapıyorum !

Merdivenden annemin inip siz 2. Derste değil miydiniz diyişinden
Sonra kapıdan nasıl çıktığımızı hatırlamıyorum. Şoför bizi götüreceği sıra mertle karşılaştık. Yanında bir kız vardı. Yaklaşınca anladım ki en nefret ettiğim kız nazardı gelen. Mert'ten beklemezdim doğrusu.

Slm :))
İlk defa bir kitabı özenle yazıyorum. Benim hayatımdan ufacık birşeyler eklemek istedim iyi veya kötü olduğunu söyleyebilirsiniz mutlu olurum kötüyse hatalarımı düzeltirim iyiyse saolun :))
( voteler karşılıklıdır )

Bu defa bAŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin