Multimedyada Ayzer var
Video demet akalın nefsi müdafaMertle Nazar'ı yan yana görmem yetiyordu sevgili olduklarına inanmama. Benden hemen sonra kendine yeni birini bulmuş alçak ! Bari aradan 1 gün geçseydi.Mert yanıma yaklaşacağı sıra arkama bakmadan ilerlemeye başladım. Bir anda kolumdan tuttu ;
- yanlış anlamanı istemem
- kolumu bırakır mısın? Canım acıyo ve ayrıca bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Artık yeni sevgiline yaparsın açıklamanı.
- ne sevgilisi Nazar'ın sana söyleyecekleri var.
- dinlemek istemiyorum anlıyor musun ? Daha fazla yalan dinlemek istemiyorum!
Arkamı dönüp giderken kolumdan tekrar tuttu.
- ya aptal mısın ? İstemiyorum diyorum sana
- bir kere dinle ya bir kere
- Bak Mert ben seni sevmiyorum sadece yakışıklı olduğun için sana yakınlaştım. Aşk başka bu hoşlanma, çekicilik.
Bu defa dönüp gittiğimde hiçbirşey diyemedi. Hakkıda yoktu zaten.
Okulun kapısında Ayzer'i gördüm. Meraklı melahat kaçırırmıydı bu konuşmayı.
- Noldu noldu ?
- hiçbirşey yok dünki konuştuklarımızı anlattım.
- aferin sana Allah'tan bişey becerdin. Peki nazar onun yanında ne yapıyordu.
- umrumda değil. Hadi bana yeni sevgili bulalım.
- Başaak !
- şaka
İlk derse girmeyip kantinde abur cubur yiyip saçma sapan espirilere güldük. Ben iki sandalyeyi birleştirip ayağımı uzattım. Ayzerse masada oturuyordu. Salak kız. Seviyorum bu salağı yaa. Annesi ve babası kavga edip Ayzer'e ayrılacaklar dediğinde evi terkedip bize yerleşti. 55 oda 2 salon evde tabikide iyi arkadaş olarak ona yer açarım.
- kız Başak biz böyle kantinde mal mal güleceğimize tenefüste tüm kızları toplayıp balon alalım. Size gidelim parti yapalım ne dersin ?
- sorman ayıp bir kere o zaman parti başlasınn !!
Kızları toplayıp okuldan kaçtık ne eğlenceydi ama. Kızlar kavga etti diyip makyözümüz Ayzer kızlara kan yara çizip kapıdan kaçmıştık. Acıyorum be kapıcı ahmet abiye. Kızı dövdü diyip kapıdan çıkınca maraton koştu kız hiç haberi yok.
Eve geldiğimizde oda oda değil parti kulübüne döndü. Son ses müzik ve partinin güzel kahramanları Ayzer ve ben yatağın üstüne çıkıp kırmaya çalışırcasına zıplıyorduk. Ne gündü ama. Kızlar gittikten sonra odaya baktık ve Ayzerle kavga etmeye başladık.
- of kızım yaa parti bizim neyimize nerden çıkardın bu fikri.
- söyliycem dur.
Diyip bu seferde yatakta yastık savaşı yapmaya başladık. Allah'tan nuray abla vardıda odayı o topladı. Nuray abla 15 senedir bizim yanımızda kalıyordu. Evin temizlikçisi annemin dert ortağıydı. İyiki vardı. Ayzerle tanışmadan önce her ağladığımda yanıma gelir benle dertleşir. Teselli ederdi. Hatta Nuray ablayla ablalar günü yapıp hep ona hediye alırdım.
Başak yanıma geldi.
- Ondan ayrıkdıktan sonra bir eksiklik hissettin mi?- hayır. Aksine çok mutluyum sağol Ayzer gerçeği gördüm.
Sarılmaya başladık. Ne dostluktu ama anasınıfından komşuluğa kadar. Hiç kavga etmemiştik.arada bi salak, mal der kavga ederdik ama hiç küsmemiştik.
Zil çaldı. Biz kılımızı bile kıpırdatmadık. Sonra elbise siparişleri sanıp koşmaya başladım. Ayzer de yine bi aptallık yapıcam diye o da geldi. Gelen Mertti.
- ne var ?
- taşınıyoruzda bi elveda demek istedim...