BÖLÜM -1-(SORUNLU BEN)

69 6 1
                                    


Saat 06.30'du.Alarm çalıyodu kapatmaya çalışıyorum kapanmıyo allahım deli olucam.Geç kaldım olamaz geç kaldım annem neden beni uyandırmamıştıki.Yine azar yicez demi.Alarmı kapatayım derken güzelim telefonum yere düşmüştü.Hayıır olamaz Iphone o Iphone mal salak nasıl düşürüsün sen onu ...Yataktan öyle bi fırladımki kalkarken ayağımı konsola çarptım.Al aksilik aksilik nolcak şimdii.


Anne kalksana annee!!!

Ne bağırıyosun allahın cezası ne bağırıyosun.Cumartesi cumartesi neden bu saatte uyanıyosun.

Ne bugün cumartesi mi ? Al boşuna kalkmış olduk aferim sana Derin aferim.Yat yatabilirsen şimdi.


Uyuyamadım uyku tutmadı.Masamın üstündeki laptopumu alıp dizi izleyeyim diye düşündüm.Hemen Pretty Little Liars ı yer imlerinden seçip son kaldığım bölümden devam ettim.Şu "A" kim valla ben kızlardan daha çok merak ediyorum.


Saat 8 e geliyordu.Bilmem kaç bölüm izledim belki 5-6 öle birşeydi galiba.Birden facebookumdan mesaj geldi açıp baktım.Setenaydandı mesaj hemen açtım;


SETENAY: Kızım okula yeni bi çocuk geliyomuş acayip taşmış üfff :)

DERİN: O bize bakmaz kızım ya sen boşuna heyecanlanıyosun.

SETENAY: Yaa neden benim moralimi bozuyosun zaten mezuniyete gidecek birini bulamadım belki bu çocukla giderim ne biliyosun.

DERİN: Hıhı Setenay o dediğinden... :D :D jagfajd


SETENAY:Höhö Sötönöy ö dödöğönden...

DERİN: Ay sevmediğimi biliyosun kardeş. :D

SETENAY: İnşallah bizim sınıfa düşer ya dua edicem valla.

DERİN: Tamam kardeş ben çıkıyorum kahvaltıya inicem byüü.

SETENAY: Byüü


Setenayın bahsettiği çocuk merak etmedim değil yani.Ama çocuk çok taşsa bana nah bakar.Bu sene mezuniyete tek gidicem kesin yani kesin.


Kız Derin gelsene kahvaltıya sabahtan beri boğazım yırtıldı sana bağırmaktan.

Tım anne tım

O tım ne kızım yine anormal anormal konuşmaya başladın yine ama hayırlısı.

Kahvaltıya indiğimde karşımda mütiş bir kahvaltı vardı.Azım sulanmıştı.


***



Kahvaltıdan kalkar kalkmaz telefonumu alıp açtım.Telefonumu çok mesaj geliyo diye kapatmıştım.Açtığımda 250 mesaj yok artık.



"AMACI OLMAYAN GRUP 2" Whatsapp Konuşması


SETENAY:Kızlar okula çok taş bi çocuk gelmiş iyff

BUSE:Ciddi misin?

SETENAY:Aynen kardeş çok tatlı ya bak resmini atim


ATAKAN:Kızlar ayıp olmuyomu burda erkekler varken?

HANDE:Sen kapa çeneni Atakan seni ilgilendirmez

ATAKAN:Nasıl ilgilendirmez kızım ben senin sevgilinim.BEni İlgilendirir nokta.


HANDE:Tamam ben konuşmuyorum.

OĞUZ:Evet kızlar kimmiş bakalım o çocuk söyleyin azını burnunu kırmaya gidicem.


DERİN:Ya Oğuzcum sen kendini sıkma ya çocuk bunlara bakmaz zaten :D

SETENAY:Yinemi başladık Derin.

DERİN:Evet başladık.


BUSE:Beyler sakin ya sizden ötesi yok kardeşlerim.Babamdan sonra siz varsınız benim için.

BATU:Tabiki bacım sende annemden sonrasın benim için.


DERİN:Tamam karar verdim bu çocuk hakkında konuşmicaz erkeklerin yanında anlaştık mı kızlar?


5 dakika boyunca kimseden cevap gelmedi..

DERİN:Anlaştık mı dedim?


BUSE:Anlaştık

HANDE:Anlaştık

SETENAY:Önlöştök.


DERİN:Bugün kimde buluşuyoruz?

ATAKAN:Bendeyiz Derinim


DERİN:Tamam Atikim




***


Telefonumun ekranını kapatıp yatağın üstüne fırlattım.Üstüme Oğuzun doğum günümde aldığı pink floyd lu tshirtimi giydim.Pek sevmem pink floydu ama rengi ve deseni hoşuma gidiyordu.Telefonumuda alıp hızlıca aşağı indim.


Anne ben çıkıyorum Atakanlara gitcem.Bişe olursa ararsın .


Tamam önceki gibi uyuya kalma orda valla Nihal teyzene söylerim seni oklavayla döve döve gönderir.


Tımm anne tımm ...


***

SORUNLU AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin