~Matamatik Hocası~

1 0 0
                                    

Hoş geldiniz! Bir once ve stay'seniz bu hikayeyi sevebilirsiniz.
(¡Açıklamayı okumadan geçmeyin!)

Chaeyoung/
Okula sonunda geri döndüm. Yaz tatili bitti okullar açıldı ama ben mutluyum. Ailemi ve okulumu çok seviyorum. Daha yeni üniversiteye geçtim 19 yaşındayım yeni bir ortalama alışmak ne kadar zor olabilirki?

Felix/
Heyyy Chae! Bekle!

Chaeyoung
Felix'i gördüğme çok sevinmiştim. O yüzden bende ona koşarak sarıldım ve bir yere oturup konuşmamızı istedim. Oda kabul etti.

Chaeyoung/
Nasılsın Felix iyi misin? Babamda iyimi?

Felix/
Sağol ben iyim..

Chaeyoung/
Yüzün asık gibi ne oldu?

Felix/
Bunu sana nasıl söyliyiceğim bilmiyorum ama artık yeni bir kardeşimiz var..

Chaeyoung/
NE?!?! YENİ BİR KADINDAN MI?!!!

Felix/
Evet...

Chaeyoung/
Annemin yüzüne neden bakamadığnı şimdi anladım! Felix bu seni üzüyorsa bize taşın.

Felix/
Bilmiyorum annem beni istermi istemezmi bilmiyorum..

Chaeyoung
Felix'in ellerini sıkıca tutum ve ona bakarak "O senin annen" dedim ve Felix'in gözleri mutluluktan parıldadı ve bana sımsıkı sarıldı bende ona karşılık verdim. Ve zil çaldı ben A sınıfındaydım o ise B sınıfındaydı o yüzden orada ayrıldık. Bir yüz bana çok tanıdık geliyordu çaktırmadan biraz daha yaklaştım kısa saçlı kahküllü bir kızdı saçlar simsiyahtı yüzü çok tatlı idi.

Chaeyoung/
Merhaba tanışmak ister misin?

? /
Olur benim işim Momo senin?

Chaeyoung
Momo beni hatırladınmı?!!! Ben Chaeyoung!

Momo/
Ooh Chaeyoung seni çok özledim! Değişmişsin kahkül kesmişsin.

Chaeyoung/
Evet yakışmışmı?

Momo/
Çookğ

Chaeyoung
Sonra Momo ile biraz konuştuk sınıfta birkaç kız fısır fısır birşeyler konuşuyordu. Onlara çaktırmadan yaklaştım ve şu sözleri duydum "Yeni matematik hocasını duydunuzmu? Kadın lezbiyenmiş! Ve çok gençmiş 24 yaşındaymış. "Onları duyar duymaz Momo'nun yanına gittim ona ne olduğunu sordum oda benim kolumdan tutup pencerenin önüne götürdü ve çaktırmadan kulağa birşeyler fısıldadı...
" Bende ablamdan duydum eski bir matematik hocası edebiyat hocasını t@ciz etmiş bu yüzden atılmış ve yeni bir matematik hocası gelmiş ama kadın çok genç ve lezbiyen olduğu dedikodusu herkesin ağzında dolaşıyor ve bizim ilk dersimiz onunla! " dedi ve bir anda matematik hocası sınıfa girdi çok güzel bir kadındı bir plan yaptım ve onun fotoğrafını çekicektim..

Hoca(?) /
Merhaba sınıf ben sizin yeni matematik hocanızım. Kendini kısaca tanıyayım ismim Mina Myoi sizin sorularınızla çok daha iyi tanışabiliriz.

? /
Hocam evli misiniz?

Mina hoca/
Hayır bekarım.

Chaeyoung
Bir anda gözlerim parladı ama sonra aklıma birşey takıldı bu soruyu o kız neden sordu? Ondan hoşlandı galiba ufff neden bunu düşünüyorum ki?!!!
Yanımda Mina oturuyordu ve onu bu kızı tanıdığnı sordum oda "O kız Dahyun hiç kimse ona bulaşamıyor ve biraz önyargılı bi kız. " dedi...

...Devam edicek...

Bu bölümü az yazdım çünkü çok geç kaldı bu yüzden çok özür dilerim hepinizi çook seviyorum kendinize iyi bakın öbür bölüme kadar hoşçakalın.. 💋💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

• I Adore You •  Hyunlix, MichaegHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin