Bülent'in Bir Sabahı

21 4 0
                                    

Bülent telefonuna bir kez daha bakıp telefonınu kapattı, otırduğu yerden kalktı ve gerindi. Saatlerdir aynı yerde aynı saçma pozisyonda oturduğu için belli ağrımıştı.

Gerindikten sonra gardırabuna doğru ilerlerken kapısından gelen tırmalama sesleri yüzünden yönünü oda kapısına doğru çevirmek zorunda kaldı.

Kapıyı açmasıyla Bülent'in köpeği Pepee'nin içeri girmesi bir oldu, Pepee odada koştururken Bülent kızgın gözlerle köpeğe bakıyordu.

Bülent ani sinirle bir tekmeyle köpeği iç odasından çıkarıp köpeğin kayış misali parlayan koca gözlerinin üstüne kapıyı sertçe kapattı.

Gardırabuna doğru yürürken bir yandan da sinirle söyleniyordu: " Onun gibi olsun diye köpeğe sevdiceğimin adını verdim ama hiçte öyle olmadı öfff. "
Bülent gardırabundan en sevdiği çırtlak pembe elbisesini alıp giydi ve aynaya pozlar vermeye başladı.

Verdiği pozlar aşırı hoşuna gitmiş olucak ki Bülent hızlıca telefonunu çıkarıdı ve fotoğraflar çekerek hepsini instaya attı.

Bülent hoşuna giden fotorafları Pepee'ye özel olarak ettı ve altına şunu yazdı:

Bülent :
Özleyince bakarsın Aşkom🥰😘🥰😘🥰😘

Bülent gülümsedi, iki tarafında birbirini sadece kişisel istekleri için seviyormuş gibi yaptığı bu ilişkiye bağlandığının farkında bile değildi. Onun şuan yeni doğum yapan bir kediden farkı yoktu, birazdan erkek kedinin gelip bebeklerini boğazlayarak öldüreceğini bilsede yinede yavrularını doğuran ve emzirmek için çırpınan dişi bir kedi misali sahte ve geçici olduklarını bilsede bu duyguları sürdürmek istiyordu.

Bülent başını iki yana salladı ve bu aptal düşünceleri  kafasından çıkardı. Sadece parası için olduğum bu ilişkide ben karşı tarafın parasını iliğine kadar sömürmeden bu ilişki bitemez, diye düşündü.

Bülent masadan çantasını aldı ve oradan  ardından köpeği Pepee'ye hakaretler ederken evden çıktı. Yapacak çok işi vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk-i BüÇekJimPepEnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin